9 listopada odbył się VI Kongres Franczyzowy Fines, na którym partnerzy Fines SA mogli zapoznać się z efektami realizowanych działań, dotyczących m.in: marketingu, rozwoju sieci franczyzowej, wdrożeń nowej oferty produktowej i projektów szkoleniowych.
Krzysztof Opaliński – Przewodniczący Rady Nadzorczej Fines S.A.,
Krzysztof Opaliński – Przewodniczący Rady Nadzorczej Fines S.A., skomentował obecną sytuację na rynku finansowym i opowiedział o aktualnych trendach. Przyszły rok stawia przed nami wyzwania, takie jak zmiany modeli biznesowych – a my nie tylko pozostaniemy przy rozwoju kanału offline, ale wdrożymy również rozwiązania online, rozszerzając koncepcję multikanałowości. Pracując na tak konkurencyjnym rynku, staramy się iść z duchem czasu i być zawsze o krok do przodu z rozwiązaniami technologicznymi i produktowymi dla naszych klientów. Oprócz poszerzania oferty kredytów i pożyczek, duży nacisk kładziemy na rozwój ubezpieczeń i leasingu.
Na Kongresie wystąpiło wielu ciekawych gości. Jednym z nich był Szymon Dejk z Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych. Omówił on „Otoczenie regulacyjne sektora pośrednictwa finansowego”. W swojej prezentacji skoncentrował się na zagadnieniach RODO i Ustawie o ochronie danych osobowych oraz na Ustawie o dystrybucji ubezpieczeń, która weszła w życie 1 października tego roku.
Biuro Informacji Kredytowej S.A. – Sławomir Grzelczak
Bardzo ciekawy materiał, który spotkał się z dużym zainteresowaniem uczestników kongresu, zaprezentował Wiceprezes Zarządu Biura Informacji Kredytowej S.A. – Sławomir Grzelczak. Przedstawił m. in. dane na temat „Klientów rynku Consumer Finance”, dotyczące nie tylko struktury konsumentów korzystających z kredytów i pożyczek pozabankowych w zależności od wielkości miejscowości, ale i terminowości spłaty zobowiązań powiązanej z lojalnością klienta tj. posiadania przez niego produktów w jednej lub wielu instytucjach.
Na zakończenie Kongresu
Na zakończenie wystąpił gość specjalny – Paweł Tkaczyk z agencji Midea. Podczas swojego wystąpienia: „Silna marka – Stabilna przyszłość” przekonał uczestników Kongresu, że marka może więcej.
Wystąpienie silnie nawiązywało do celów Fines – działając na rynku pośrednictwa bankowego z 330 placówkami franczyzowymi Fines Operator Bankowy, chcemy zbudować świadomość klientów na temat marki firmy i tym samym zwiększyć rozpoznawalność brandu Fines. To również skłoniło nas do dużego przedsięwzięcia.
Rekordowa frekwencja uczestników, dużo nowości i ważnych informacji oraz ciekawi goście. Do tego fantastyczna atmosfera i czas spędzony na dyskusjach oraz wspólnej zabawie. Tak wyglądał nasz VI Kongres Franczyzowy. To ogromna przyjemność, ale też duże wyzwanie dla nas. Mam nadzieję, że sprostaliśmy oczekiwaniom naszych franczyzobiorców – podsumowuje Piotr Przedlacki, Prezes Zarządu Fines SA.