W ubiegłym tygodniu Bank Millennium uruchomił innowacyjną usługę, która umożliwia potwierdzanie dochodu za pomocą logowania na swój profil w innym banku. W ten sposób klienci mogą szybciej i wygodniej dostarczać informacje niezbędne do uzyskania kredytu gotówkowego. 

Bank Millennium uruchomił omnikanałową usługę, dzięki której klienci wnioskujący o kredyt gotówkowy mogą dostarczyć do banku informacje o swoich zarobkach. Potwierdzenie dochodu odbywa się za pomocą logowania w bankowości internetowej innego banku za pośrednictwem bankowości internetowej Banku Millennium.

Jak potwierdzić dochód

Potwierdzanie dochodu odbywa się w Millenecie, czyli systemie bankowości internetowej Banku Millennium. Za jego pośrednictwem klienci muszą zalogować się do banku, do którego wpływa ich wynagrodzenie, a następnie pobrać historię transakcji.

Obecnie z tego rozwiązania mogą skorzystać klienci Alior Banku oraz ING, jednak w najbliższym czasie lista banków ma zostać rozszerzona.

– To kolejne rozwiązanie, które proponujemy klientom w ramach otwartej bankowości i możliwości, jakie daje dyrektywa PSD2. Usługa jest zaprojektowana zgodnie z podejściem omnikanałowym, dzięki czemu klient może zdecydować, w którym kanale najwygodniej będzie mu rozpocząć, a w którym dokończyć proces wnioskowania o produkt bankowy. Taką strategię projektowania naszych usług wprowadziliśmy już kilka lat temu, jako pierwszy bank w Polsce – podkreśla Halina Karpińska, dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Gdzie można skorzystać z usługi

Bank Millennium jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadza tego typu usługę równolegle w trzech kanałach. Kredytobiorcy mogą z niej skorzystać poprzez bankowość internetową, przez TeleMillennium oraz w oddziale banku. Tam doradca klienta wprowadza wniosek, następnie klient w Millenecie samodzielnie loguje się do swojego banku. W najbliższym czasie innowacyjna usługa ma zostać udostępniona również w aplikacji mobilnej.

0
Udostępnień
Google+

1 Komentarz

  1. Marek Leśniewski
    26 maja 2020 at 07:56 — Odpowiedz

    Uruchomili, ale szybko deaktywowali. Razem z całym systemem komputerowym. Coś chyba im nie wyszło.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *