Bank Millennium ma już ponad 2 miliony aktywnych klientów cyfrowych. To osoby, które regularnie korzystają z kanałów elektronicznych banku, czyli co najmniej raz w miesiącu logują się do bankowości internetowej Millenet lub aplikacji mobilnej Banku Millennium.
Niedawno Bank Millennium przekroczył kolejny kamień milowy w swojej działalności. Już ponad 2 miliony klientów cyfrowych regularnie korzysta z jego kanałów elektronicznych. Oznacza to, że przynajmniej raz w miesiącu użytkownicy logują się do aplikacji mobilnej lub do Millenetu (bankowości internetowej Banku Millennium).
– Na pierwszy milion klientów aktywnie korzystających z kanałów cyfrowych pracowaliśmy 15 lat, na drugi już tylko 3 lata. Mamy nadzieję, że kolejny milion już wkrótce. Koncentrujemy się na stałym zapewnianiu jak najlepszej obsługi klienta i rozwijamy bankowość elektroniczną. Naszym celem jest, aby wszyscy klienci Banku Millennium wygodnie korzystali z usług cyfrowych – podkreśla Joao Bras Jorge, Prezes Zarządu Banku Millennium.
Klienci cyfrowi w liczbach
Z danych banku wynika, że użytkownicy bankowości elektronicznej Banku Millennium aż 3 razy częściej wybierają aplikację mobilną niż Millenet. Za jej pośrednictwem chętnie wykonują przelewy, robiąc ich średnio około 5 miesięcznie. Często sprawdzają także historię swoich transakcji i płacą BLIK-iem. Za pomocą bankowości mobilnej płacą za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, a także za autostrady, zakup ubezpieczeń OC i turystycznych.