Dominika Skrętowska Manager operacji grupowych w Adtraction TOP50 Managers

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarzy

Dziś rozmawiamy z Dominiką Skrętowską, Managerem operacji grupowych w Adtraction , laureatem wyróżnienia TOP50 Managers of Loan Market in Poland.

Jak się Pani czuje po otrzymaniu nagrody i znalezieniu się w gronie najbardziej wpływowych Managerów branży Loan Market w Polsce?

Nagroda to niesamowite wyróżnienie i motywacja do dalszego działania szczególnie po tak trudnym dla branży okresie. Dla mnie to nagroda przede wszystkim dla całego zespołu Adtraction w Polsce, bo to razem budujemy zasięg naszej platformy i zdobywamy zaufanie naszych reklamodawców i wydawców.

Jest mi niezmiernie miło znaleźć się w gronie tak wybitnych osób. To duża inspiracja do rozwoju, a także do dalszego udziału w rynku w Polsce.

Jakie są Pani dalsze plany związane z tym obszarem działalności?

Mam dużą nadzieję, że branża wróci do poziomów sprzed pandemii, a Adtraction będzie silnym partnerem dla biznesów fintech. Bycie managerem to nowe wyzwania każdego dnia. Zarządzanie procesami w firmie, zarządzanie ludźmi, współpraca z klientami – to są niełatwe obszary działań, często wymagające elastycznego podejścia i nieszablonowego myślenia. Chciałabym dalej rozwijać się w tym kierunku, ponieważ dobre wyniki przynoszą mi ogromną satysfakcję, a zadowolenie klientów i współpracowników motywuje do kolejnych działań.

Jak pandemia wpłynęła na Pani codzienną pracę jako managera firmy?

Jako sieć afiliacyjna pracujemy w 100% w biznesie online. Przejście na pracę zdalną nie wiązało się dla nas z żadnym problemem, natomiast mi osobiście brakowało spotkań z kontrahentami oraz kolegami z zespołu, ponieważ uważam, że relacje są najważniejszą częścią naszej pracy. Sama pandemia wzbudziła oczywiście początkowo obawy na temat tego, czy obrana wcześniej strategia firmy będzie adekwatna w sytuacji, w której nieoczekiwanie się znaleźliśmy, ale szybka adaptacja nowych rozwiązań pozwoliła nam ze spokojem realizować plany i podejmować nowe wyzwania.

Jak według Pani będzie wyglądała przyszłość i rozwój online’owych platform kredytowych, porównywarek finansowych oraz biznesu afiliacyjnego?

Tak jak wspomniałam podczas panelu w którym brałam udział, mam nadzieję, że branża pójdzie w kierunku 100% online, a klienci będą mogli załatwić wszystko za pomocą elektronicznej identyfikacji przez swój smartphone. Nawet takie sprawy jak kredyt hipoteczny, który dziś wymaga wiele papierologii, ma potencjał do zmian. Obserwuję też wzrost popularności platform buy now pay later takich jak Klarna czy PayPo.

W ostatnich dniach nawet Apple ogłosiło start Apple Pay Later. Myślę, że klienci ecommerce będą coraz chętniej korzystać z takich form płatności co przyczyni się do większej konwersji w wielu sklepach, a także do większej synchronizacji pomiędzy ecommerce, a branżą fintech.

Afiliacja pozostanie nadal ważnym partnerem marketingowym wielu firm działających online. Jest to jeden z najbezpieczniejszych i najbardziej sfokusowanych na rezultat form marketingu online, ponieważ klienci płacą tylko za efekt czyli klienta który konwertuje.

Dziękuję za rozmowę!

Podobne wpisy

Zamieść komentarz