Poniżej przedstawiamy nominowanych do tytułu najlepszego Partnera Sprzedaży w obszarze produktów pozabankowych w tradycyjnym kanale pośrednictwa.

W odróżnieniu od kanału sprzedaży online, tradycyjny kanał dystrybucji produktów pożyczkowych nie jest aż tak mocno skomplikowany.

Tu natomiast liczy się bardzo doświadczenie oraz relacje wypracowywane latami zarówno z dostawcami jak również siecią agencji, którą nasi nominowani rozbudowują i starają się utrzymać w jak największym stanie liczbowym.

Nominowani w kategorii Partner Sprzedaży Loan Magazine Awards 2019:

Fines SA

Marka Fines to trzy krotny triumfator plebiscytu Loan Magazine Awards. Firma co roku udowadnia, że strategia obrana lata temu przez zarządzających była słusznym wyborem. Firma powstała w 2005 roku i działając nieprzetrwanie może pochwalić się siecią sprzedaży zrzeszającą ponad 2500 aktywnych agentów.

Unilink Cash

Prężnie działające przedsiębiorstwo na rynku pośrednictwa finansowego może pochwalić się współpracą z ponad 3 tysiącami placówek – autoryzowanych partnerów sieci. Unilink Cash przywiązujemy szczególną wagę do odpowiedzialności oraz etycznego działania w stosunku do klientów i Partnerów.

Helikon

Firma powstała w 2002 roku. Od samego początku zajmuje się pośrednictwem finansowym. Łączy instytucje finansowe bankowe i pozabankowe poprzez sieć pośredników finansowych z klientami indywidualnymi. Helikon może się pochwalić ponad 1500 na stałe współpracujących pośredników w placówkach na terenie całego kraju.

Dom Finansowy QS

Dom Finansowy QS to najdłużej działająca w branży consumer finance w Polsce firma pośrednictwa finansowego działając nieprzetrwanie już od 2001 roku. Dom Finansowy QS jest członkiem założycielem Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce – dziś Związku Przedsiębiorstw Finansowych.

Kiedy poznamy zwycięzcę?

Zwycięzcę poznamy 30 stycznia 2020 roku podczas Gali Finałowej. Laureata nagrody wyłoni Loża Honorowa złożona z przedstawicieli Instytucji Pożyczkowych, czyli firm na co dzień współpracujących z nominowanymi.

0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *