Citibank w bankowości elektronicznej Millennium

dodał Martyna Sarniak
0 komentarze
citibank w bankowości elektronicznej baner

Bank Millennium jako pierwszy bank w Polsce dodał Citibank do swojej bankowości elektronicznej. Jak skorzystać z usług Citibanku w bankowości Banku Millennium?

Bank Millennium przoduje we wdrażaniu cyfrowych rozwiązań w swojej działalności. Teraz w ramach usługi Finanse 360° klienci tej instytucji mogą dodawać konta i karty kredytowe Citibanku. Bank Millennium jako pierwsza instytucja w Polsce dodał Citibank w bankowości elektronicznej.

Usługa Finanse 360° Banku Millennium pozwala na sprawdzenie stanu konta i historii transakcji rachunków w innych bankach. Historię swoich operacji można przeszukiwać po konkretnych słowach kluczowych, po wybranej kwocie lub po samym typie transakcji. Klient ma całkowitą kontrolę nad wyrażonymi przez siebie zgodami na dostęp do informacji z innych banków. Warto jednak dodać, że zakres informacji z innych banków, do których dostęp mają klienci poprzez bankowość elektroniczną Banku Millennium, zależy od danych udostępnianych przez konkretne instytucje w ramach usługi.

Uruchomienie usługi Finanse 360°

Aby uruchomić usługę Finanse 360°, należy:

  • zalogować się do bankowości elektronicznej Banku Millennium,
  • wejść w link znajdujący się w zakładce Moje środki lub na banerze widocznym na stronie głównej,
  • udzielić zgody na dostęp do informacji o rachunku z wybranego banku,
  • po przekierowaniu zalogować się na do bankowości innego banku,
  • wybrać konta, które mają być widoczne w Millenecie i aplikacji mobilnej.

Bank Millennium oferuje swoim klientom dostęp do kont prowadzonych w dziewięciu bankach: Alior Banku, ING Banku Śląskim, mBanku, Pekao, PKO BP, Santanderze, BNP Paribas, Inteligo oraz – od niedawna – Citibanku. Jednocześnie klient może zlecać przelewy z kont w PKO, mBanku, ING, Santanderze, Aliorze oraz Pekao.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz