Komentarz eksperta Marzena Pabich, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Capital Service SA

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarzy

Według naszych informacji spółka Capital Service w przyszłym roku obchodzi 25 lat istnienia.

W związku z tym rozmawiamy z Marzeną Pabich, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Marketingu Capital Service SA.

Tak, w przyszłym roku będziemy obchodzić 25-lecie Capital Service S.A. Muszę przyznać, że przemierzyliśmy długą drogę na rynku finansowym; od sprzedaży bezpośredniej, przez utworzenie ogólnopolskiej sieci oddziałów, do sprzedaży telefonicznej przez contact center oraz on-line. Nadal ciągle się rozwijamy i mamy ambitne cele na kolejne lata. Inwestujemy w technologię i ludzi, którzy są naszą najwyższą wartością.

Czym w takim razie dziś się zajmujecie ?

Firma od zawsze zajmowała się bezpiecznym pożyczaniem pieniędzy. Od początku zależało nam na tym, żeby zasady naszego działania były transparentne i przejrzyste zarówno dla Klientów, Partnerów jak i wszystkich instytucji nadzorujących.  Na przestrzeni lat zmienialiśmy produkty i kanały sprzedaży – zależnie od potrzeb klientów oraz uwarunkowań zewnętrznych.

Najbliższe plany spółki ?

Wkrótce rozpoczynamy działalność jako Hybrydowa Instytucja Płatnicza. To zupełnie nowe i bardzo ciekawe otwarcie w sprzedaży, ale i wyzwanie dla całej spółki. Będzie się działo.

Jak przygotowujecie się do zmian, które nastąpią od 1 stycznia związane z nadzorem KNFu nad całym rynkiem pożyczek pozabankowych?

24 lata działania na rynku pożyczek upewniło nas w tym, że zmiana jest nieodłączną częścią rozwoju. Branża finansowa stale podlega nowym regulacjom i aktualizacjom. Na najbliższą zmianę w mojej ocenie jesteśmy w pełni przygotowani.

Czy można uznać obowiązki sprawozdawcze za wyzwanie względem dotychczasowej działalności Spółki?

Na pewno tak. Trzeba przyznać, że do już wymagającego zestawu obowiązków sprawozdawczych dochodzi kolejny. Doświadczenie pokazuje, że stopień trudności stale wzrasta, ale nie jest to niemożliwe. Obowiązki sprawozdawcze wymagają niewątpliwe zapewnienia w strukturach spółki właściwych zasobów ludzkich z odpowiednimi kompetencjami. Poradziliśmy sobie i z tym wyzwaniem dzięki naszym świetnym zespołom.

Dużo rozmawiamy ostatnio na łamach loanmagazine o seniorach.

Jak duża to u Was grupa (procentowo oczywiście), czym się charakteryzuje, oraz jakie widzicie szanse czy zagrożenia obsługując tą część swoich klientów.

Prawie ¼ naszych klientów to seniorzy (60 +). Ta grupa charakteryzuje się dużą wrażliwością na pozostawianie swoich danych w internecie. Bywa, że mają ograniczenia technologiczne, obawy przed nieuprawnionym użyciem ich danych w szeroko rozumianym Internecie lub po prostu wolą kontakt z Doradcą. Jednocześnie to stabilny i pożądany profil klienta.

Z myślą m.in o tej grupie posiadamy możliwość udzielenia pożyczki przez telefon, ale udzielenie pożyczki w procesie telefonicznym jest możliwe dla wszystkich zainteresowanych naszymi produktami.

Nasi seniorzy cenią sobie kontakt z Doradcą klienta, gdzie uzyskują transparentne i wyczerpujące informacje na temat produktu, procesu. Bardzo ważnym aspektem, szczególnie dla seniorów jest kompleksowa obsługa posprzedażowa w naszym Contact Center.


 

Podobne wpisy

Zamieść komentarz