Nowa era w branży ubezpieczeń, jak Fintech to zmienia?

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarzy

Nowa era w branży ubezpieczeń

Przygotowując panel, powołaliśmy się na dane będące wynikiem ogólnoświatowych badań usług ubezpieczeniowych przygotowany przez Capgemini i EFMA (World Insurance Report), gdzie można było przeczytać, iż rośnie grupa klientów, przekonanych, że firma ubezpieczeniowa to niekoniecznie najlepsze miejsce do zakupu polisy – 25 proc. millenialsów kupiłoby ubezpieczenie od finansowych firm technologicznych (fintech) – jak dziś wygląda ta rzeczywistość? Pod koniec 2017 roku głośno o zamiarze uruchomienia mobilnej platformy do sprzedaży ubezpieczeń informował PLAY, co w tym roku uczynił i wszedł w tzw. struktury rynku InsurTech’u. W dobie niesamowicie rosnącego popytu sprzedaży produktów finansowych za pośrednictwem kanałów online, bardzo istotnym elementem jest sama oferta, ale niejednokrotnie klienta przekonuje łatwy i przystępny proces nabycia np. polisy.

Jak, zdaniem ekspertów rynek InsureTech będzie rozwijał się w następstwie kilku najbliższych lat? Jak wygląda on dziś? Gdzie widzimy jego słabsze strony, a gdzie możemy zauważyć przewagi, dzięki którym technologia sprawia, iż dostawca (pośrednik) ma dużo więcej możliwości dotarcia do swoich potencjalnych klientów.

Paneliści uczestniczący w dyskusji

Moderator:

Damian Ziąber – PR Manager & Spokesperson for Prudential

0d ponad 15 lat zajmuje się komunikacją w biznesie. W tym czasie z sukcesami kierował komunikacją uznanych marek, odpowiadając za ich PR. Pracował m.in. dla Philip Morris Polska, Ambra SA i Link4. Ponad 6 lat pracował dla Sygma Banku, odpowiadając za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną fuzji Sygma Banku i Cetelem Banku oraz łącząc rolę rzecznika prasowego i zarządzającego komunikacją zewnętrzną z rolą rzecznika klientów (jedna z pierwszych tego typu instytucji w polskim sektorze bankowym).

Paneliści:
Cezary Świerszcz – CEO, Prezes Zarządu at Bacca

Prezes Zarządu BACCA. Menedżer i innowator z kilkunastoletnim doświadczeniem w sektorze ubezpieczeniowym i finansowym. Stworzył rynek finansowania ubezpieczeń w Polsce. Przed założeniem Bacca, jako konsultant doradzał największym instytucjom finansowym w Polsce i Europie Środkowej.

Tymon Zastrzeżyński – Co-founder&CEO ocenapolis.pl

absolwent Finansów i Rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym  w Poznaniu. Swoją przygodę z finansami rozpoczął w bankowości, a dokładniej w Getin Noble Banku oraz Nordea Banku gdzie zajmował się siecią sprzedaży oraz ofertą kredytową. Następnie pracował w TU Europa, gdzie odpowiadał za współpracę ubezpieczyciela z branżą pożyczek pozabankowych.

Piotr Kunce – Dyrektor ds. Kluczowych Klientów MetLife

Ewa Adaszyńska– Dyrektor Marketingu i PR Open Brokers

ukończyła studia na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Uniwersytecie Wrocławskim. Karierę zawodową rozpoczęła w 2004 roku i od 14 lat jest związana z branżą finansową i ubezpieczeniową. Od 2014 r. odpowiada za obszar marketingu i PR w Open Brokers S.A. (spółka ubezpieczeniowa w grupie Open Finance).

Podobne wpisy

Zamieść komentarz