Marcin Grabiec nowym prezesem OcenaPolis

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarzy

Zmiany w Ocenapolis.pl i Unilink Cash

Na stanowisko Prezesa Zarządu Ocenapolis.pl został powołany Marcin Grabiec. Równolegle Grabiec został większościowym udziałowcem Unilink Cash odkupując całość udziałów Jana Warmusa. Bez względu na zmiany kadrowe, głównym celem obu spółek pozostaje przyspieszenie realizacji porozumienia z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Europa. 

Marcin Grabiec w OcenaPolis

Marcin Grabiec, do tej pory sprawujący funkcję prezesa zarządu Unilink Cash – jednego z liderów na rynku pośrednictwa finansowego w Polsce, został wybrany przez zarząd prezesem Ocenapolis.pl. Na stanowisku zastąpił Tymona Zastrzeżyńskiego.

Jednocześnie Grabiec odkupił całość udziałów w Unilink Cash należących do Jana Warmusa, tym samym stając się większościowym udziałowcem spółki. Warmus będzie realizował własne projekty powiązane z branżą finansową.

Obydwie spółki zapowiadają skupienie się na przyspieszeniu realizacji porozumień z Towarzystwem Ubezpieczeniowym Europa w zakresie w zakresie dystrybucji produktów ubezpieczeniowych w sieci offline.

Współpraca z TU Europa

– Współpraca na linii Ocenapolis.pl, Unilink Cash i TU Europa jest precedensem, jeśli chodzi o polski rynek ubezpieczeniowy. Chcemy, aby postanowienia zawarte na początku bieżącego roku weszły w życie z pełną mocą w możliwie najszybszym terminie. Szczególnie ważne jest pełne wykorzystanie potencjału synergii pomiędzy kanałami online i offline – komentuje Marcin Grabiec, prezes zarządu UnilinkCash i Ocenapolis.pl. – Już w tej chwili produkty ubezpieczeniowe TU Europa są dostępne w ponad 400 stacjonarnych punktach sprzedaży Unilink Cash na terenie całej Polski – dodaje.

Pomimo personalnego łącznika, spółki pośrednictwa finansowego i ubezpieczeniowego Unilink Cash i Ocenapolis.pl będą funkcjonowały jako osobne podmioty biznesowe. Zgodnie z założeniami z początku bieżącego roku, cały czas wzmacniane będą między nimi synergie sprzedażowe, przejawiające się w konsolidacji obszarów offline i online. Przykładem takiej crosschannelowej współpracy jest zasilanie sprzedaży stacjonarnej prowadzonej przez agentów Unilink Cash, leadami pozyskanymi przez serwis online.  Tak zwana giełda leadów jest zasilana przez około 3000 rekordów miesięcznie. Korzysta z niej około 250 Agentów z całej Polski, oferując klientom produkty finansowe i ubezpieczeniowe.

Unilink Cash realizuje również program Profit+, którego celem jest nadawanie uprawnień do dystrybucji ubezpieczeń. Do programu przystąpiło już około 600 agentów, z których ponad 390 może już może prowadzić aktywną sprzedaż polis. Do końca bieżącego kwartału liczba ta ma wzrosnąć do 500.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz