8 lutego 2018 r. rozdane zostały nagrody Loan Magazine Awards. To coroczny plebiscyt wyróżniający tych, którzy swoją działalnością szczególnie przyczynili się do rozwoju polskiego rynku consumer finance w segmencie rynku pożyczek pozabankowych. Zwycięzcą jednej z 14 kategorii okazała się marka AlfaVox. Zdobyła tytuł najlepszego Technologicznego rozwiązania dla Biznesu 2017.
Technologia na rynku pozabankowym
Ubiegły rok przyniósł wiele nowych rozwiązań technologicznych w obszarze pożyczek pozabankowych w naszym kraju. To właśnie technologia jest motorem napędowym całej branży i umożliwia nieustanne udoskonalanie i poszerzanie oferowanych usług w zakresie finansowania. Ubiegłorocznym zdobywcą tytułu najlepszego Technologicznego rozwiązania dla Biznesu była marka Identt, świadcząca usługi z zakresu cyberbezpieczeństwa. W tym roku kryształowa statuetka została złożona na ręce przedstawiciela marki AlfaVox, która dostarcza polskim przedsiębiorcom kompleksowych rozwiązań systemowych klasy contact center.
AlfaVox zdobywcą statuetki
– Chcielibyśmy wręczyć pierwsze firmowe specjalne wyróżnienie przyznawane przez organizatorów. Wyróżnienie za dedykowaną platformę wsparcia automatycznej obsługi klientów firm sektora finansowego i pożyczkowego, bazującą na nowoczesnej technologii głosowej i biometrycznej. Nagroda za technologiczne rozwiązanie dla biznesu 2017 trafia do firmy AlfaVox – ogłosił Rafał Tomkowicz, redaktor naczelny Loan Magazine.
– Dziękuję za tę nagrodę. Największa przyjemnością dla mnie jest to, że dzisiaj na tej scenie stanęło wielu przedstawicieli naszych firm. To jest ogromna satysfakcja dla mnie. A korzystając z okazji powiem państwu, że świat biegnie do przodu. Młodzi mają coraz większy wpływ na to, co się dzieje w gospodarce, w biznesie. I my w tym wszystkim staramy się też gonić. Opowiem Państwu taką historię z dnia dzisiejszego – rano, wspólnie z moim synem, mieliśmy wyjść on do szkoły, ja do pracy. Państwo wiecie jak to jest rano – każda sekunda na wagę złota. A on siedzi nad tym kakao i w ogóle mu to nie idzie. Więc mówię do niego „Dalej, tankuj tego bolida!”. I wiecie, co mi odpowiedział? „Tato, elektrycznych się nie tankuje.” Myślę, że żeby rozwijać nasze biznesy, żebyśmy szybko parli do przodu, potrzebne są nam trzy rzeczy. Przede wszystkim refleks, żebyśmy w tych naszych biznesach potrafili szybko udzielać riposty na to, czego oczekuje rynek. Po drugie otwartość, żeby ci młodzi nas nie zaskakiwali. Po trzecie cierpliwość – żebyśmy dali radę. Jeszcze raz dziękuję. – powiedział Michał Góra, przedstawiciel marki Alfa Vox, odbierając nagrodę.