Grupa OEX rozpoczyna współpracę z VIPPO

dodał Tomasz Rafalski
0 komentarze

Grupa OEX to grupa kapitałowa skupiająca swoją działalność na nowoczesnych usługach dla biznesu. Jej działania oscylują przede wszystkim wokół e-biznesu, obsługi klienta, back office, wsparcia sprzedaży oraz zarządzania sieciami punktów sprzedaży detalicznej. W skład Grupy OEX wchodzą m.in. spółki Voice Contact Center i ArchiDoc, które niedawno rozpoczęły współpracę z VIPPO. Od tej chwili mają odpowiadać za wielokanałową obsługę klienta oraz zarządzanie dokumentami.

Grupa OEX wspiera sektor fintech

Dwie spółki wchodzące w skład Grupy OEX podpisały umowy na realizację usług z zakresu obsługi klienta i zarządzania dokumentami z VIPPO, znanym graczem sektora fintech w Polsce. Voice Contact Center ma odpowiadać za obsługę klienta w zakresie obsługi połączeń telefonicznych oraz kontaktów przychodzących poprzez e-mail i chat. Wykwalifikowani pracownicy spółki będą informować konsumentów o szczegółach oferty oraz zasadach korzystania z internetowej platformy pożyczkowej VIPPO.

Z kolei ArchiDoc to spółka, która ma być odpowiedzialna za wszelkie sprawy związane z obiegiem informacji w firmie, m.in. za obsługę kancelarii oraz digitalizację i archiwizację dokumentów. W ramach nowej współpracy całość korespondencji kierowanej na adres VIPPO ma trafiać do centrum operacyjnego ArchiDoc, gdzie będzie przetwarzana na postać cyfrową i udostępniana klientom VIPPO z poziomu aplikacji online.

VIPPO w trosce o klientów

Polski rynek pożyczkowy to jeden z najszybciej rozwijających się tego rodzaju rynków w Europie. Z roku na rok po zobowiązania pozabankowe sięga coraz większa liczba Polaków. Aby nadążyć za wzrastającym zapotrzebowaniem, firmy z tego sektora niejednokrotnie wdrażają do swojej działalności innowacyjne rozwiązania technologiczne. Coraz częściej decydują się także na zewnętrzne wsparcie w zakresie obsługi klienta i back office.

VIPPO to marka, która swoją działalność na polskim rynku pożyczkowym rozpoczęła w 2017 r. Spółka już od pierwszego dnia stawiała na wysoki standard obsługi klienta, dzięki czemu szybko zdobyła sporo pozytywnych opinii wśród polskich konsumentów. Została za to uhonorowana w plebiscycie Loan Magazine tytułem Debiutu Roku 2017.

Jako nowa marka na rynku postawiliśmy na współpracę z partnerem, który posiada doświadczenie i odpowiednią infrastrukturę do realizacji obsługi klienta na najwyższym poziomie – mówi Przemysław Kromer, Członek Zarządu VIPPO, o współpracy ze spółkami Grupy OEX.

 

 

Podobne wpisy

Zamieść komentarz