mLeasing kupił 100 proc. udziałów w LeaseLink

dodał Martyna Sarniak
0 komentarze

mLeasing, spółka z Grupy mBanku, zakupiła właśnie 100 proc. udziałów w LeaseLink. Transakcja o wartości ponad 31 mln zł ma wspomóc czołową markę leasingową w rozszerzeniu oferty finansowania firm z sektora MŚP. LeaseLink to polski lider leasingu online w segmencie transakcji o niskich kwotach.

Każdego roku wzrasta liczba przedsiębiorców robiących zakupy w sieci, dlatego płatność leasingiem za zakupy w e-sklepach to rozwiązanie szybko zyskujące na popularności. LeaseLink specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych usług finansowych w sektorze leasingu oraz e-commerce. Rozwiązania tej marki oferują sklepy stacjonarne (np. Centrum IKEA czy FotoJoker) oraz blisko dwa tysiące sklepów internetowych (np. Allegro i MediaMarkt). Usługa LeaseLink działa analogicznie do płatności przelewem internetowym (pay-by-link). Dzięki niej przedsiębiorcy mogą w wygodny i szybki sposób sfinansować swoje zakupy. Innowacyjne narzędzie umożliwia skorzystanie z leasingu zaledwie w ciągu kilku minut, bez względu na porę dnia i nocy. W ten sposób mogą sfinansować dowolne zakupy w wysokości od 1 do 50 tys. zł.

Jesteśmy przykładem fintechu, który z jednej strony rywalizował o klientów z grupami bankowymi, a z drugiej także współpracował z nimi. Teraz staje się częścią jednej z największych polskich instytucji finansowych, aby jeszcze skuteczniej rewolucjonizować branżę leasingową i e-commerce. Ta transakcja to dobra wiadomość dla klientów, partnerów i naszych pracowników – będziemy jeszcze mocniejsi i jeszcze lepsi – mówi Wojciech Kazimierski, prezes LeaseLink.

Zakup 100 proc. udziałów w LeaseLink kosztował spółkę mLeasing ponad 31 mln zł. Transakcja ta ma wzmocnić pozycję mLeasingu w sektorze finansowania małych i średnich przedsiębiorstw. Ma także otworzyć przed spółką nowe możliwości w związku z finansowaniem zakupów w niższych kwotach. W ten sposób mLeasing, który dotychczas stawiał przede wszystkim na finansowanie dużych podmiotów, poszerzy grono swoich klientów również o właścicieli mniejszych firm. Marka zakłada, że dostarczane przez nią rozwiązania pozwolą przedsiębiorcom odetchnąć od zmartwień finansowych oraz skupić się na bieżącej działalności własnych biznesów.

LeaseLink Technologicznym Rozwiązaniem Roku 2017

Niekwestionowana pozycja lidera w segmencie transakcji leasingowych w niskich kwotach zapewniła marce LeaseLink zwycięstwo w plebiscycie Loan Magazine Awards 2017. Marka otrzymała wyróżnienie dla najlepszego Technologicznego Rozwiązania Roku FINTECH. Kapituła Konkursowa doceniła w tej sposób innowacyjność oraz wysoki poziom oferowanych przez LeaseLink usług.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz