Jak się nad tym poważnie zastanowić to rzeczywiście jest to nie lada wydarzenie. We wrześniu będziemy świętować 25 rocznice rozpoczęcia finansowania potrzeb naszych klientów. Niewiele firm jest w stanie pochwalić się podobnym stażem. Jesteśmy dumni, że konsekwentna polityka spółki doprowadziła do tego momentu.
– 15 lutego będziecie obecni na Gali Finałowej Loan Magazine Awards 2024, czym jest dla Was to wydarzenie ? Wiem, że przygotowaliście specjalną niespodzianką na aukcję charytatywną ?
Rzeczywiście, po raz kolejny zameldujmy się na Gali. Tym razem jako partner tego wydarzenia. I oczywiście zadbaliśmy, aby było to MOCNE wejście 😊.
Na aukcję charytatywną zaproponowaliśmy LOT BALONEM W TOWARZYSTWIE PREZESA FIRMY – KAZIMIERZA DZIEŁAKA.
Jesteśmy przekonani, że nagroda jest bardzo atrakcyjna i że zasili aukcję pokaźną kwotą. A o to przecież chodzi!
Jak ważną rolę dla spółki odgrywają media społecznościowe ?
Media społecznościowe pełnią kluczową rolę w budowaniu świadomości marki KredytOK. Decyzja o przeniesieniu naszej działalności na platformy online stanowiła krok w poszukiwaniu nowych możliwości dotarcia do klientów. Naszym celem jest być widocznym! Świadczymy usługi finansowe dla wszystkich grup wiekowych, dlatego obecność w kanałach online jest dla nas niezwykle istotna.
Wiemy, że głównie młodzi ludzie korzystają z mediów społecznościowych, dlatego skupiamy się na budowaniu społeczności zainteresowanej nie tylko naszą ofertą, ale także procesem przyznawania pożyczki i wartościami, którymi się kierujemy. Facebook i Instagram to platformy, na których nasza firma jest aktywna, angażując społeczność w dialog i informując o naszych produktach oraz wartościach, które nas wyróżniają.
Dodatkowo, jesteśmy obecni na LinkedIn jako pracodawca, co pozwala nam pozyskiwać nowych specjalistów spoza lokalnego rynku. LinkedIn jest również idealnym miejscem do budowania świadomości marki i promowania naszej firmy jako wiarygodnego partnera biznesowego. To tutaj nawiązujemy kontakty biznesowe i informujemy o ważnych wydarzeniach i zmianach w Capital Service S.A., co przyczynia się do budowy zaufania wśród naszych klientów i partnerów.