BLIK Płacę Później dostępny dla klientów VeloBanku na platformie VeloMarket

dodał Tomek
0 komentarze

VeloBank skutecznie przeszedł przez testy i jako pierwszy bank w Polsce, udostępnił usługę BLIK Płacę Później. Po wyjątkowo szybkiej integracji technologicznej, będzie ona dostępna w pierwszej kolejności dla wszystkich klientów VeloBanku, wyłącznie na platformie VeloMarket. Płatności odroczone dostarczane przez Polski Standard Płatności Sp. z o.o. (PSP) – czyli BLIK Płacę Później – pozwolą realizować zakupy, przy wykorzystaniu znanego klientom kodu BLIK, w coraz popularniejszej formule Kup teraz, zapłać później.

VeloBank sukcesywnie wyznacza standardy bankowości elektronicznej i nie przestaje działać w trybie eXtreme Agile. Ostatni okres poświęcił na przygotowania do udostępnienia usługi z obszaru e-commerce ułatwiającej zakupy, czyli płatności odroczonych BLIK Płacę Później świadczonych przez PSP. To nowe rozwiązanie, rozszerzające płatności BLIKIEM. VeloBank przeprowadził prace wyjątkowo sprawnie – pierwsze transakcje produkcyjne w ramach pilotażu dla pracowników Banku miały miejsce zaledwie dwa miesiące po przystąpieniu Banku do projektu. Dzięki temu z opcji BLIK Płacę Później na platformie VeloMarket będą jako pierwsi korzystać klienci VeloBanku. W kolejnych miesiącach operator BLIKA zamierza udostępnić usługę dla całego rynku e-commerce. Innowacyjne rozwiązanie pozwala użytkownikom na błyskawiczne przeprowadzenie transakcji oraz cieszenie się z zakupu z możliwością odroczenia płatności do 30 dni za pośrednictwem aplikacji mobilnej VeloBanku.

Nieustanne ułatwianie klientom codziennego bankowania to jeden z naszych priorytetów i fundament Świata Bardziej Velo. Słuchamy naszych klientów i wiemy, że zależy im na możliwości korzystania z mechanizmów odroczonej płatności – atrakcyjnego i szybkiego finansowania zakupów internetowych. Co istotne, w naszym przypadku zarządzanie spłatami będzie możliwe bezpośrednio w aplikacji mobilnej, którą przed kilkoma miesiącami zaprezentowaliśmy w nowej odsłonie. W bankowości mobilnej VeloBanku można już m.in. kupić karty podarunkowe do największych sieci handlowych w Polsce czy automatycznie płacić za przejazd autostradami, z wykorzystaniem mechanizmu videotolling, czyli samoczynnego sczytywania numerów rejestracyjnych samochodu – mówi Adam Frankowski, Dyrektor Zarządzający, Obszar Produktów Bankowych w VeloBanku.

Udostępnienie płatności odroczonych uzupełnia dotychczasową ofertę BLIKA, czyniąc ją jeszcze bardziej wszechstronną. Użytkownicy będą mogli realizować zakupy odsuwając płatność nawet o 30 dni i nie ponosząc przy tym żadnych dodatkowych kosztów. Płatności odroczone w modelu zintegrowanym z ekosystemem bankowym są efektywne i bezpieczne. Bank, udostępniając tę nową formę płatności, wyraźnie pokazuje, że rozumie i liczy się z potrzebami swoich klientów. Jesteśmy przekonani, że klienci VeloBanku pokochają płatności BLIK Płacę Później  i będą z nich korzystać regularnie – mówi Witold Litaszewski, dyrektor departamentu consumer finance w Polskim Standardzie Płatności, odpowiedzialny za rozwój usługi BLIK Płacę Później.

Kup teraz, zapłać w ciągu 30 dni

Usługa BLIK Płacę Później to możliwość odroczenia zapłaty za zakupy w Internecie nawet o 30 dni. Zapewnia swobodę użytkownikom, którzy mogą realizować swoje plany i elastycznie zarządzać pieniędzmi. Klient VeloBanku może w tym wypadku skorzystać – po zawarciu umowy kredytu odnawialnego z PSP – z indywidualnego limitu wynikającego z przeprowadzonej przez PSP oceny jego zdolności kredytowej. Maksymalny poziom tego limitu to aż 4000 zł.

Szybko i na co tylko chcesz

BLIK to najpopularniejsza w Polsce metoda płatności mobilnych i najchętniej wybierany sposób płacenia w e-commerce. BLIK jest wybierany znacznie chętniej niż szybkie przelewy czy karty płatnicze. Każdego dnia za pomocą BLIKA realizowanych jest ponad 5 mln transakcji. 95 proc. użytkowników bankowych aplikacji mobilnych deklaruje, że BLIK jest im znany. Popularność tego rozwiązania wynika z jego wygody, bezpieczeństwa oraz łatwości korzystania z usługi. Czynniki te są jednocześnie jednymi z kluczowych elementów strategii VeloBanku, który pozycjonuje się jako fintech wśród banków i dąży do jak najszybszego wdrażania nowoczesnych rozwiązań dla klientów.

VeloMarket to innowacyjna platforma zakupowa z 300 tys. produktów. Znajdziemy tam szeroki wybór produktów wspierających zdrowy styl życia (żywność, kosmetyki, artykuły sportowe), a także produkty z kategorii dom i ogród, elektronika, zabawki.

BLIK Płacę Później to niejedyna oparta o najnowsze technologie usługa udostępniona w ostatnim czasie klientom VeloBanku. W sierpniu 2023 r. bank udostępnił klientom nową wersję aplikacji mobilnej, rozszerzonej o metodę płatności Pay By Velo, która eliminuje istotną niedogodność w korzystaniu z płatności pay-by-link w trakcie zakupów online, czyli ręczne logowanie się do bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych. Rozwiązanie umożliwia opłacenie zakupów dosłownie jednym kliknięciem w aplikacji.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz