Pod koniec ubiegłego roku Surat, właściciel marki Kasomat, sfinalizował trzy emisje obligacji. To kolejne tego typu działanie spółki, które ma pomóc w pozyskaniu kapitału koniecznego do rozwoju. Emisja obligacji to krok w kierunku realizacji obranej strategii marki.
– Krótko przed rozpoczęciem 2016-go dokonaliśmy pierwszej emisji obligacji, rozpoczynając tym samym pierwszy etap strategii rozwojowej naszej marki. Biorąc pod uwagę zmiany ustawodawcze, nie był to łatwy rok, a jednak w tym czasie powołaliśmy Holding Finansowy KASOMAT, poszerzyliśmy ofertę produktową, pogłębiliśmy współpracę z wieloma sprawdzonymi Partnerami biznesowymi oraz pozyskaliśmy kolejnych inwestorów. – mówi Margita Kaczmarek, Prezes Zarządu spółki Surat. – Analizując ubiegły 2016 r. mimo generalnych zmian w branży pożyczkowej, można odważnie powiedzieć, że wypełniliśmy naszą strategię działania na 2016 rok.
W 2017 roku Kasomat planuje śmiałą ekspansję usług i produktów, dostosowanych do zapotrzebowania rynkowego, któremu uważnie się przygląda. Nabierając rozpędu w pierwszych dniach nowego roku, marka wdrożyła produkt ratalny, inaugurując tym samym długofalowy i perspektywiczny projekt.