Pierwsza darmowa POLOżyczka
POLOżyczka to odpowiedź na problemy finansowe Polaków, których nie brakuje po wakacyjnych wydatkach. Marka pozwala na dodatkowy zastrzyk gotówki w kwocie od 300 zł do 5000 zł na okres od 1 do 30 dni. Zobowiązania te zostały przeznaczone dla osób w przedziale wiekowym 18-76 lat, które posiadają dostęp do bankowości elektronicznej i nie mają żadnych zajęć komorniczych. Drobny zastrzyk gotówki w postaci darmowej pożyczki to świetny sposób na sfinansowanie wrześniowych wydatków, np. zakupu wyprawki szkolnej czy cieplejszej odzieży na nadchodzącą jesień.
[button style='red' url='http://loanmagazine.pl/polozyczka-zlecona/' icon='iconic-flash']Zobacz darmową polożyczkę[/button]
Marka dla swoich nowych klientów przygotowała promocję w postaci pierwszej darmowej pożyczki. Tego typu pożyczkę gotówkową można podjąć w maksymalnej kwocie 1000 zł. To dobre rozwiązanie na nieprzewidziane wydatki, np. wizytę hydraulika, naprawę samochodu czy kupno nowego telefonu.
Disco polo pomoże załatać pożyczkę
Z roku na rok na polskim rynku pozabankowym wzrasta konkurencja, co wymusza na firmach nowe sposoby dotarcia do konsumenta. Marka POLOżyczka zamierza zjednać swoich odbiorców poprzez miłość do muzyki. Nowatorski trend wplatania disco polo w rynek pożyczek online to sposób na przyciągnięcie nowych klientów i wyróżnienie się na rynku. Ścisłe sprecyzowanie grupy odbiorców pozwala trafić dokładnie w gust konsumentów, co wzbudza ich sympatię i lojalność do firmy. Ten nietypowy sposób promocji może okazać się kluczem do podbicia serc Polaków i zwiększenia liczby zaciągniętych pożyczek.