Wszystkie nominacje Loan Magazine Awards 2017

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarze

Kończący się nam rok 2017 przyniósł wiele nowych, ciekawych rozwiązań finansowania w obszarze pożyczek pozabankowych w Polsce.

Czas pokazał, iż rynek się nieco ustabilizował, ale jednocześnie przyniósł pewien nowy trend, gdzie z łatwością można zauważyć znaczący przyrost firm prowadzących swoją działalność w sektorze zobowiązań długoterminowych. Do tego dołączyć trzeba mocno rozwijającą się gałąź podmiotów wspierających swoją działalnością małych i średnich przedsiębiorców.

Niebagatelne znaczenie ma również technologia, która rozwija się wraz z całym rynkiem. To ona jest motorem napędowym branży, kierowanej przez wybitnych i bardzo pracowitych specjalistów i ekspertów z dziedzin rynków finansowych oraz całego sektora Fintechu.

Redaktor Naczelny Loan Magazine – Rafał Tomkowicz

Rafał Tomkowicz – pomysłodawca i organizator Loan Magazine Awards

„W tym roku otrzymaliśmy blisko 150 zgłoszeń, rekomendacji do poszczególnych kategorii, w których Kapituła Konkursowa wybrała 40 firm (oraz działających pod tymi przedsiębiorstwami osobnych marek) łącznie 69 nominacji, które zmierzą się w 14 kategoriach. Myślę, iż to odzwierciedla skalę rynku, z jakim mamy do czynienia. Wyboru zwycięzców w poszczególnych rywalizacjach wyłonią trzy sposoby głosowania. We wszystkich kategoriach osobowych, o zwycięzcach zadecydują członkowie Kapituły Konkursowej, czyli eksperci rynku. W kategoriach, gdzie mamy nominowanych spośród działalności wspomagających oraz firm świadczących usługi dla firm pożyczkowych, zadecydują same instytucje pożyczkowe w drodze głosowania. Nowością w tym roku będzie wybór w dwóch kategoriach, który dokona się podczas głosowania na żywo wszystkich uczestników uroczystej Gali Loan Magazine Awards 2017 już 8 lutego 2018 roku we Wrocławiu, gdzie mam nadzieję, spotkają się wszyscy uczestnicy tego bardzo dynamicznie rozwijającego się segmentu rynku usług finansowych w Polsce”.

Nominowane marki w kategoriach firmowych Loan Magazine Awards 2017

      Kategoria – Partner sprzedaży

    • Capital Service SA

      – CAPITAL SERVICE Spółka Akcyjna jest spółką z branży pożyczkowej oferującą pożyczki na rynku pozabankowym, oferując konsumentom pożyczki poprzez ponad 100 oddziałów terenowych na terytorium całej Polski, placówki franczyzowe i partnerskie, jak również poprzez wewnętrzny Dział Contact Center oraz kanał internetowy www.kredytok.pl. Spółka posiada wypracowane na podstawie ponad dziesięcioletniego doświadczenia, własne metody badania zdolności kredytowej klientów, co pozwala na unikanie nadmiernego ryzyka.

    • Dom Finansowy QS

      – Dom Finansowy QS jest jedną z najdłużej działających spółek w branży consumer finance w Polsce. Specjalizuje się w pośrednictwie sprzedaży produktów finansowych wiodących banków oraz rekomendowanych firm pozabankowych. Spółka powstała w 2001 roku w Gdańsku. Obecnie już, jako spółka akcyjna, cały czas stopniowo poszerza portfel produktowy o kolejne atrakcyjne i unikatowe produkty finansowe. Przekształcenie w lipcu 2015 roku w spółkę akcyjną było zwieńczeniem dynamicznego rozwoju firmy, co z pewnością spowoduje dalszy wzrost oraz będzie stwarzać kolejne perspektywy dynamicznej współpracy z Partnerami i Dostawcami.

    • Expander Advisors

      – Expander powstał w 2000 roku jako portal internetowy, który miał pośredniczyć w sprzedaży produktów finansowych. Pierwszym większościowym akcjonariuszem spółki był Softbank. Pierwszy oddział Expander został otwarty w grudniu 2001 roku w Warszawie. W 2003 roku 100% udziałów Expander kupiła spółka GE Investments, należąca do koncernu General Electric. Natomiast w grudniu 2007 roku 60% akcji spółki nabył fundusz Innova Capital. W 2010 roku Innova Capital powiększyła swoje udziały do 100% stając się jedynym właścicielem Expandera. W 2015 r. właścicielem firmy stała się Aviva.

    • FINES SA

      Fines jest obecnie największym niezależnym operatorem sieci agencji kredytowych w Polsce. Działając na rynku od 2005 roku przyjęliśmy kierunek i styl działania opierający się na maksymalnie przejrzystych zasadach oraz partnerskich relacjach z naszymi kontrahentami. Od chwili rozpoczęcia działalności rozwinęliśmy naszą sieć do ponad 2500 aktywnych Agentów, którzy sprzedając kredyty wybrali nas jako najbardziej zaufanego i sprawdzonego partnera.

    • Unilink Cash

       Jest nowoczesną firmą świadczącą usługi pośrednictwa finansowego we współpracy z biurami kredytowymi oraz sieciami mobilnymi. Współpracujemy z Bankami oraz nie-bankowymi instytucjami finansowymi. Organizujemy sprzedaż produktów finansowych z wykorzystaniem nowoczesnej platformy informatycznej, zapewniającej dostęp do ponad 20 produktów.

[infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie głosów oddanych przez instytucje pożyczkowe.[/infobox]

Kategoria – Partner sprzedaży online

  • System Partnerski Bankier

      – firma, która od wielu lat uważana jest za najsolidniejszą markę w zakresie pośrednictwa online. To również jeden z najdłużej działających systemów partnerskich na zasadach afiliacji w polskim internecie.

  • Affiliate44

    – Affiliate44 to sieć afiliacyjna skoncentrowana na branży finansowej. Lider rynku afiliacji finansowej w Polsce. Zdobywca tytułu „Partner Sprzedaży 2016” w plebiscycie Loan Magazine Awards 2016

  • Leads Mansion

    – Grupa, która działa bardzo efektywnie i ciągle szuka nowych możliwości rozwoju.Wierzy, że wysoką jakość produktów i usług może zapewnić tylko profesjonalny zespół wspierający się zaawansowaną technologią. Wieloletni oficjalny partner wydarzeń Loan Magazine Awards.

  • Loando s.c.

    – Dwie nowoczesne porównywarki pożyczek online. Gdzie w jednym miejscu można znaleźć zestawienia najwyżej ocenianych ofert pożyczek pozabankowych. Wystarczy, wybrać kwotę i okres spłaty, aby otrzymać oferty firm udzielających pożyczek krótko i długoterminowych. Spółka jest włąścicielem portali pozyczkaportal.pl oraz loando.pl

  • Quint Group

    –  Quint Group to brytyjska spółka która od połowy 2016 roku bardzo prężnie rozwija się na rynku polskim. Jest to największy w Europie broker online w sektorze consumer finance. W Polsce promuje marki Monevo Limited oraz Money Guru. Sukces grupy Quint opiera się na 7 wartościach, cechujących misję oraz działania firmy:  odpowiedzialność, innowacja, uczciwość, przywództwo, pasja, jakość oraz praca zespołowa.

    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie głosów oddanych przez instytucje pożyczkowe.[/infobox]

    Kategoria – Partner windykacyjny 

  • BEST SA

    – To jeden z największych podmiotów działających w branży windykacyjnej w Polsce. Spółka jest podmiotem dominującym Grupy BEST, która aktywnie inwestuje w portfele wierzytelności nieregularnych. Spółka została utworzona w 1994 r.  W 2002 r. przeszła reorganizację operacyjną i finansową, zakończyła działalność w zakresie pośrednictwa kredytowego, a skoncentrowała się na działalności windykacyjnej i zarządzaniu portfelami wierzytelności.

  • Kaczmarski Inkaso

    – prekursor usług windykacyjnych w Polsce. Firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Optymalizacja procesów windykacyjnych sprawia bardzo duże zadowolenie instytucji pożyczkowych. Członek organizacji KPF działając zgodnie z Zasadami Dobrych Praktyk.

  • KRUK SA

    – W swoich działaniach jest ukierunkowana na budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji ze swoimi klientami. Grupa KRUK podpisała też Zasady Dobrych Praktyk opracowane przez Konferencję Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce – branżowe zrzeszenie, do którego należymy.

  • Intrum Justitia / Lindorf SA

    – 27 czerwca 2017 roku firmy Intrum Justitia i Lindorff połączyły siły stając się liderem rynku zarządzania wierzytelnościami na świecie. Fuzja Intrum Justitia z Lindorff to nie tylko wspólne doświadczenie i praca, ale również wyjątkowe połączenie wartości. Lindorff to profesjonalizm, zaangażowanie, zorientowanie na klienta oraz na wynik. Natomiast Intrum Justitia od zawsze podkreślała, że rozumie ludzi, wiedzę przekłada na innowacje i podejmuje wyzwania. W pierwszym półroczu 2018 połączone organizacje w Polsce zyskają nową nazwę oraz identyfikację wizualną pod wspólną marką -> INTRUM.

  • ULTIMO

    – Grupa ULTIMO należy do liderów rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce, nieustannie rozwijając się i powiększając swój udział w rynku. Jesteśmy czołową firmą windykacyjną specjalizującą się w zakupie konsumenckich wierzytelności masowych, szczególnie z sektora bankowego i telekomunikacyjnego, oraz w odzyskiwaniu należności przeterminowanych.

[infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie głosów oddanych przez instytucje pożyczkowe.[/infobox]

Kategoria – Organizacja wspomagająca

  • Grupa BIK (Biuro Informacji Kredytowej i BIG Info Monitor)

  • Biuro Informacji Gospodarczej ERIF SA

  • Krajowy Rejestr Dłużników KRD

  • Grupa CRIF

    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony na podstawie głosów oddanych przez instytucje pożyczkowe.[/infobox]

    Kategoria – Mikropożyczka roku

  • Lendon

    – Mikropożyczka do kwoty 5000 zł z możliwym terminem spłaty do 45 dni. Pierwsza pożyczka za darmo do 2500 zł

  • Vivus

    – Mikropożyczka do kwoty 7500 zł z możliwym terminem spłaty do 30 dni. Pierwsza pożyczka za darmo do 3000 zł

  • Wonga

    – Mikropożyczka do kwoty 1500 zł z możliwym terminem spłaty do 60 dni. Pierwsza pożyczka za darmo do 1500 zł

  • NetCredit

    – Mikropożyczka do kwoty 1500 zł z możliwym terminem spłaty do 60 dni. Pierwsza pożyczka za darmo do 1500 zł

  • Pożyczka Plus

    – Mikropożyczka do kwoty 5000 zł z możliwym terminem spłaty do 45 dni. Pierwsza pożyczka za 10 zł do 2000 zł
    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

    Kategoria – Pożyczka ratalna roku

  • Aasa Lekkie Raty

    – pożyczka ratalna do 10 000 zł udzielana na okres 24 miesięcy. Dostępna w kanałach online oraz offline

  • Hapipożyczka

    – pożyczka ratalna do 15 000 zł udzielana na okres 36 miesięcy. Dostępna w kanałach online oraz offline

  • Optima

    – pożyczka ratalna do 20 000 zł udzielana na okres 24 miesięcy. Dostępna w kanałach online oraz offline.

  • Wonga

    – pożyczka ratalna do 10 000 zł udzielana na okres 24 miesięcy. Dostępna w kanale online

  • Zaplo

    -pożyczka ratalna do 10 000 zł udzielana na okres 36 miesięcy. Dostępna w kanałach online oraz offline
    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

    Kategoria – Biznesowa pożyczka roku 

  • Monument Fund  

    – Pożyczki dla przedsiębiorców pod zastaw nieruchomości do kwoty 5 000 000 zł

  • Aasadlabiznesu

    – Pożyczki dla przedsiębiorców do 10 000 zł

  • Iwoca

    – Pożyczki dla przedsiębiorców do kwoty 150 000 zł

  • Provident dla Firm

    – Pożyczki do 15 tysięcy złotych na realizację biznesowych planów.

  • Aforti Finance

    – Pożyczki dla przedsiębiorców do 100 000 zł
    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

    Kategoria – Marka roku 

  • Provident Polska

  • Bocian Pożyczki

  • Vivus

  • Wonga

  • Kreditech

    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony głosowaniem na żywo przez uczestników uroczystej Gali .[/infobox]

    Kategoria – Społecznie odpowiedzialni 2017

  • Aasa Polska Aasy Netu

    – Kampania CSR Aasy Netu odpowiada na pilny problem społeczny w Polsce, jakim jest wykluczenie cyfrowe ponad 2 mln Polek między 45. a 70. rokiem życia. Dostęp do Internetu stanowi bowiem obecnie warunek pełnego uczestnictwa w życiu społecznym, kulturalnym i zawodowym. Głównym celem kampanii jest zwiększenie społecznej świadomości problemu oraz dotarcie z materiałami edukacyjnymi do kobiet wykluczonych cyfrowo, przy wsparciu młodszych pokoleń. Na stronie www.aasynetu.pl udostępniono bezpłatny multimedialny program nauczania dotyczący pisania maili, prowadzenia rozmów on-line, korzystania z mediów społecznościowych i wyszukiwania informacje w Internecie. W ciągu 7 miesięcy trwania kampanii (czerwiec-grudzień 2017 r.) ukazało się ponad 450 publikacji w mediach ogólnopolskich i regionalnych na jej temat. Z materiałów edukacyjnych udostępnionych na platformie skorzystało ponad 30 000 osób.

  • Provident Polska – Tak! Pomagam

    -„To program wolontariatu pracowniczego, który prowadzony jest w firmie od 2006 r. Uczestniczą w nim wolontariusze: pracownicy i przedstawiciele firmy. W ramach „Tak! Pomagam” firmowi wolontariusze za otrzymane od firmy granty finansowe wspierają niedoinwestowane organizacje i instytucje.  Ze względu na charakter swojej pracy, wolontariusze dokładnie znają potrzeby lokalnych społeczności. Wiedzą komu i w jaki sposób można pomóc. Sami wybierają beneficjentów. Najczęściej są to  ośrodki wychowawcze, świetlice środowiskowe, domy pomocy społecznej, przedszkola, szkoły specjalne, czy domy dziecka. Pomoc obejmuje różnorodne formy wsparcia: remonty wnętrz, placów zabaw, a także organizację wycieczek dla dzieci, czy imprez okolicznościowych. W ciągu roku odbywają się dwie edycje programu „Tak! Pomagam”. Projekty oceniane są przez niezależną Radę Programową.

  • Konferencja Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce – Komisja Etyki KPF

    – niezależny organ samorządowy, stojący na straży stosowania zasad dobrych praktyk, monitorujący ich stosowanie, weryfikujaca audyty etyczne doroczne wszystkich Członków KPF. Skład wybierany przez Walne Zebranie KPF, ale pomimo faktu, iż wykonywana jest bardzo cieżka praca, przez cały okres dwuletniej kadencji, to jest ona wykonywana społecznie, co wynika ze społecznej odpowiedzialności jej Członkow. Funkcjonowanie tego organu przyczynia sie do do budowania poczucia odpowiedzialności społecznej i budowania kapitału społecznego w rynku finansowym.

  • WAMPR – Finansowy Turniej Piłki Nożnej „Gramy dla dzieciaków”

    – Turniej charytatywny organizowany drugi rok z rzędu, z którego zebrany środki trafiają do  Stowarzyszenia Pielęgniarsko – Opiekuńczego „Z Ufnością w Trzecie Tysiąclecie”. W turnieju w tym roku wzięło udział 7 drużyn, wśród których znalazły się reprezentacje Vivus, Erif, KRD, Loando, Aasa Polska, Cremfinance oraz PZIP.

  • Wonga – kapitalni.org

    – Zdobywca nagrody „społecznie odpowiedzialni 2016″/ Z założenia platforma edukacyjna polaków z dziedziny finansów osobistych i szeroko rozumianego rynku consumer finance od strony klienta
    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony głosowaniem na żywo przez uczestników uroczystej Gali .[/infobox]

Kategoria – Technologiczne rozwiązanie roku FINTECH

  • LeaseLink

    – Fintech działający w branży leasingowej, ruszał ze swoją działalnością rok temu. Firma obsługuje ponad tysiąc wniosków leasingowych miesięcznie i rośnie co miesiąc o kilkadziesiąt procent. To bardzo innowacyjne rozwiązanie technologiczne, które ma za zadanie przede wszystkim ograniczenie papierologii związanej z korzystaniem z produktu finansowego.

  • Finiata

    – Finiata oferuje najbardziej elastyczną ofertę wymiany faktur na gotówkę w Polsce. Klient sam decyduje, kiedy chce zwrócić nam pieniądze, korzystając z płaskiej stawki za każde 30 dni obsługi faktury. Oferujemy zdecydowanie więcej niż tradycyjny mikrofaktoring czy faktoring. Tak naprawdę stworzyliśmy unikalną usługę finansową, pozwalającą na natychmiastową zamianę Twoich faktur na gotówkę. Bez kontaktowania się z Twoim kontrahentem!

  • Kredytmarket.com

    -„Stworzyliśmy Kredytmarket.com, bo uważamy, że technologia umożliwia udzielanie kredytów szybko i wygodnie, przy zachowaniu wysokiej jakości weryfikacji kredytobiorców oraz w korzystnej cenie. Najpiękniejsze jest to, że u nas kredyt dla firm finansują inwestorzy, którzy słusznie uważają, że wsparcie polskich przedsiębiorców to najlepsza lokata!”

  • Kreditech

    – Spółka Kreditech Polska Sp. z o.o. to firma wchodząca w skład Kreditech Group świadcząca usługi finansowe z zakresu pożyczek krótkoterminowych. Obecnie jest to jedna z najszybciej rozwijających się firm pożyczkowych na rynku FinTech. Flagowym projektem Kreditechu w przestrzeni Fintechowej jest rozwiązanie dotyczące finansowania zakupów w punkcie sprzedaży wprowadzone w ramach umowy z PayU. W tym celu wykorzystane zostaną unikalne rozwiązania technologiczne Kreditech, które pozwolą wprowadzić innowacyjne usługi finansowe na rynkach o niskim poziomie ubankowienia. Kreditech udostępni technologię zatwierdzania wniosków kredytowych wykorzystującą sztuczną inteligencję i tzw. uczenie maszynowe, jak również technologię zarządzania kredytami, dzięki którym obsługiwać będzie 300 tys. klientów PayU w różnych regionach na świecie przy szerokim zasięgu geograficznym.

  • Creamfinance

    – jedyna polska spółka z branży pożyczkowej, znalazła się w gronie 100 najlepszych fintechów świata. Zaufał jej również inwestor z Afryki. „Fintech 100” to kolejna odsłona globalnego rankingu firm ze świata finansów, publikowanego wspólnie przez firmę doradczą KPMG oraz firmę inwestycyjną H2 Ventures. Na liście znalazło się na niej 50 czołowych fintechów (decydowała wielkość i szybkość pozyskania kapitału) oraz 50 najbardziej obiecujących, które postawiły na model biznesowy oparty na nowych technologiach. To właśnie w tym gronie znalazła się grupa kapitałowa Creamfinance, do której należą działające w Polsce platformy pożyczkowe lendon.pl, efino. pl, extra portfel.pl.

[infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

Nominacje osobowe do Loan Magazine Awards 2017

Kategoria – PR Manager roku

  • Eliza Więcław (wonga)

    – Od czerwca 2016 roku odpowiada za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Wonga w Polsce oraz propagowanie platformy edukacyjnej Kapitalni.org. Wcześniej pracowała w Polimex-Mostostal, gdzie m.in.: kreowała wizerunek całej Grupy PxM, tworzyła polityki informacyjne, zajmowała się ryzykami reputacyjnymi. W latach 2011-2014 była rzecznikiem prasowym i Dyrektorem Komunikacji w FM Banku PBP. Karierę zawodową zaczęła jako dziennikarka ekonomiczna, pracowała w Gazecie Wyborczej i Rzeczpospolitej. Skończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Warszawskim.

  • Marek Bosak (Vivus)

    – Z Vivusem związany od początku, odpowiada największą w ostatnich latach zmianę postrzegania branży. Dzięki jego działaniom, Vivus cieszy się ogromnym zaufaniem konsumentów. Ekspert zarządzania komunikacją kryzysową i social media. Pierwszą konferencję prasową poprowadził w 2003 roku i od tamtego czasu nieprzerwanie rozwija umiejętności komunikacji z mediami. W ramach inicjatywy wspólnotowej EQUAL prowadził seminaria na temat planowania i prowadzenia działań związanych z reklamą społeczną. Wykształcenie zdobywał w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, jest stypendystą Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Zawodowo zajmował się Public Relations zarówno po stronie agencji (Media&Doradztwo, Bridge) jak i klienta (Vivus Finance). Jest również dyrektorem zarządzającym agencją consultingową (Modus Consulting) operującą w obszarze nowych mediów, social media i doradztwa media affairs.

  • Roman Jemiołkowski (Provident)

    – Od marca 2013 roku dyrektor biura ds. PR/ rzecznik prasowy w Providencie. Wcześniej rzecznik prasowy spółki energetycznej Fortum Power and Heat Polska. W latach 2009-2010 pracował jako rzecznik prasowy w Departamencie Komunikacji i Strategii Marketingowej w BRE Banku. Wcześniej koordynował pracę wydziału komunikacji i CSR w firmie.

  • Monika Dzieniak-Kwiatkowska (Hapipozyczki)

    – Communications & PR Manager at hapipozyczki.pl (IPF Digital)

  • Michał Dąbrowski (Loando sc)

    – absolwent Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą PR i mediami związany ponad 7 lat. Zafascynowany nowymi technologiami i cyfryzacją społeczeństwa, ekspert w zakresie relacji z mediami i budowania wizerunku marek i osób oraz organizowaniu eventów. Pracował dla takich marek jak SerwerSMS.pl, HSM Polska, AIP Business Link, HaloDoktorze.pl, TeleDoktor24, Linux Polska, MaxCom, Fabryka Konstrukcji Drewnianych, Grupa Kapitałowa Loyd, Szopi.pl czy Medical Algorithmics.  Z Loando związany od blisko 2 lat. Jest odpowiedzialny za strategię komunikacji i wizerunek Pozyczkaportal.pl, Loando.pl oraz rozwój projektu FinTek.pl. Jest pomysłodawcą oraz organizatorem – FinTech Brunchu – cyklu spotkań dla sektora FinTech. W swojej pracy kładzie nacisk przede wszystkim na pracę z ludźmi.
    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

    Kategoria – Marketing manager roku

  • Agata Lejman (SuperGorsz)

     Od sierpnia 2015 pracowała jako Marketing Manager w technologicznym sturtupie SalesBee oferującym multinarzędzie, oparte na Big Data i automatycznych rozwiązaniach, wspomagające zarządzanie sklepem internetowym, dzięki lepszemu poznaniu zachowań klientów sklepu, komunikację z nimi w czasie rzeczywistym oraz mailingi. W SalesBee odpowiadała m.in. za wdrażanie strategii marketingowej oraz budowanie wizerunku firmy. Od października 2016 roku zajmuje stanowisko Marketing Manager w firmie SuperGrosz.pl, specjalizującej się w udzielaniu pożyczek ratalnych online. Do jej obowiązków należy zarządzanie działaniami marketingowymi i sprzedażowymi dla marki SuperGrosz.pl, w tym m.in. budowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej marki w kanałach online.

  • Karol Bołtromiuk (Aventus Group)

    -„od 7 lat związany z marketingiem i branżą internetową. Podczas pracy w kilku dużych sklepach online zdobywał cenne doświadczenie marketingowe i poznał wiele nowych technologii i rozwiązań, które z sukcesami wdrażam podczas obecnej pracy w branży finansowej pożyczek pozabankowych. Z rynkiem pozabankowym jestem związany od prawie 3 lat – od początku w firmie Aventus Group Sp. z o.o. (wcześniej Mała Pożyczka Sp. z o.o.). W ostatnim roku uruchomiliśmy 3 nowe marki pożyczek krótkoterminowych oraz produkt z pożyczkami ratalnymi.

  • Marta Białek (Everest Finanse)

    – Jest ekspertem w dziedzinie marketingu usług. Karierę rozpoczynała u największego polskiego operatora usług telekomunikacyjnych i tam, przez kilka lat, zdobywała doświadczenie. Następnie związała się z bardzo trudnym rynkiem usług sprzątania i ochrony oraz usług z zakresu HR, zmagając się przez kolejne lata z sektorem B2C. Przygoda z rynkiem pożyczek pozabankowych i powrót do pracy z Klientem indywidualnym, trwa już prawie 7 lat. W listopadzie 2010 roku rozpoczęła pracę w Everest Finanse jako Kierownik Działu Marketingu. Jej pierwszym wielkim wyzwaniem był rebranding marki Bocian Pożyczki oraz optymalizacja pracy infolinii. Ogromnym sukcesem, również przez otoczenie biznesowe, okrzyknięta została  pierwsza kampania telewizyjna Bocian Pożyczki, którą współtworzyłam. Dziś w Everest Finanse zarządzam marketingiem, contact center, procesem reklamacji oraz komunikacją wewnętrzną, czyli wszystkimi obszarami związanymi z Customer Experience. Najważniejszym moim codziennym zadaniem jest dostosowanie nowinek technologicznych i rozwiązań kreatywnych do oczekiwań naszych konserwatywnych Klientów. W życiu prywatnym kieruję się dewizą Briana Tracy „Jeśli to, co robisz nie zbliża cię do twoich celów, oznacza to, że cię od nich oddala”. W pracy wierzę słowom Colina Shaw „Masz takich klientów na jakich zasłużysz”.

  • Katarzyna Jóźwik (Vivus)

    -Od niemal 20 lat obecna w branży marketingu i rozwoju biznesu. Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych i rozwoju marek oraz produktów zarówno w Polsce jak i za granicą. Przez lata kierowała działaniami reklamowymi banków, instytucji finansowych, a także globalnych firm spoza sektora finansowego. Zanim objęła stanowisko Dyrektor Marketingu w Vivus Finance odpowiadała za marketing firmy ubezpieczeniowej LINK4. Przez pięć wcześniejszych lat była dyrektorem marketingu, a także członkiem zarządu Provident Polska. Wcześniej współpracowała także z Deutsche Bankiem, Citibankiem, PZ Cusson i Ovita Nutricia (obecnie Nutricia Polska). Z obszarem reklamy jest związana również z wykształcenia. Jest absolwentką marketingu i zarządzania Szkoły Głównej Handlowej oraz doktorantką SMC University w Szwajcarii.

  • Małgorzata Maroszek (wonga)

    – Z Wonga związana od 2014 roku. Zbudowała długookresową strategię marketingową firmy opartą za segmentacji klientów. Jej sukcesem jest wzrost rozpoznawalności marki o 120 proc. Jest liderem zespołu, który przygotowywał kampanie reklamowe z udziałem Formacji Chatelet. – W naszych działaniach reklamowych pokazujemy klientom, kiedy i jak mogą skorzystać się z naszego produktu oraz w jakich sytuacjach Wonga może okazać się pomocna – mówi Małgorzata Maroszek, dyrektor Departamentu Marketingu w Wonga w Polsce. – Ważne jest dla nas, żeby niezależnie od tego, na co klient pożycza, miał pewność, że jest w stanie spłacić swoje zobowiązanie, czyli dokładnie wiedział, jaki jest koszt pożyczki. Dlatego też w spotach pokazujemy jak ważna jest dla nas transparentność naszych produktów – dodaje.
    [infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

    Kategoria – Postać roku

  • Edwin Milewski

    – jako Prezes Zarządu Aventus Group Sp. z o.o. kieruje działalnością jedną z największych internetowych firm finansowych w Polsce. Absolwent Europejskiej Akademii Dyplomacji oraz Uniwersytetu w Białymstoku. Nominowany w 2016 roku w konkursie Loan Magazine Adwords w kategorii „Człowiek roku” rynku pożyczkowego w Polsce. Z branżą finansową mikropożyczek związany od ponad 6 lat. Autor wielu artykułów i publikacji opublikowanych w Dzienniku Gazety Finansowej, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Kurier Poranny, Home &Market oraz Forbes. Chętnie angażuje się w projekty, których celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań sektorze finansowym. Jest członkiem rady nadzorczej European Fintech Forum. Honorowy dawca krwi.

  • Marcin Borowiecki

    -Posiada 15-letnie doświadczenie w branży finansowej i technologicznej. Pracował zarówno w globalnych korporacjach, m.in. dla McKinsey i eBay (w Dolinie Krzemowej), jak i przy rozwijaniu start-up’ów (był założycielem m.in. firmy doradztwa finansowego Finamo). Jako ekspert w dziedzinie digital finance doradzał i realizował liczne projekty na rzecz funduszy Venture Capital inwestujących w przedsiębiorstwa z branży internetowej ze szczególnym uwzględnieniem sektora e-commerce. Ukończył studia MBA na Uniwersytecie Stanforda w USA (2006). Marcin Borowiecki jest absolwentem programu CEMS w ramach Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie i CBS w Kopenhadze (2001). Od 2013 roku kieruje działalnością Wonga w Polsce. Marcin Borowiecki jako prezes zarządu Wonga w Polsce stawia na odpowiedzialne pożyczanie i promuje dobre praktyki w samej firmie, jak i na całym rynku. Organizacja inwestuje w edukację klientów: przestrzega przed nadmiernym zadłużaniem i refinansowaniem długów kolejnymi zobowiązaniami, uczy odpowiedzialnego pożyczania. Firma w komunikacji marketingowej nie namawia konsumentów do pożyczania na przyjemności i finansowania w ten sposób okazjonalnych wydatków. Wonga stworzyła i rozwinęła w 2016 r. zaawansowany algorytm do oceny wiarygodności kredytowej klientów, tak aby, udzielać finansowania tylko tym klientom, którzy są w stanie jest spłacić. Wonga korzysta obecnie z ośmiu z zewnętrznych baz danych w celu oceny zdolności kredytowej klienta. Firma jest jednym z pierwszych uczestników systemu bezpiecznypesel.pl, który ma na celu powstrzymywanie przestępstw polegających na wyłudzenia pożyczek z nieuprawnionym wykorzystaniem danych osobowych.

  • Loukas Notopoulos

    -Prezes zarządu Vivus Finance, lidera rynku mikropożyczek w Polsce. Wcześniej związany z Polbankiem. Przez pięć lat rozwijał ofertę i sieć sprzedaży kredytów hipotecznych, czego efektem były czołowe miejsca w rankingach kredytowych. Przez kolejne dwa odpowiadał za rozwój produktów dla MSP. W tym czasie Polbank został uznany przez Forbes najlepszym bankiem dla małych firm. W 2013 roku uruchomił Vivus Finance, który od tego czasu wyznacza trendy na rynku pożyczek on-line. Loukas rozpoczynał karierę zawodową w KPMG. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, Stuttgart Institute of Management and Technology oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

  • Zbyszko Pawlak

    – Pracuje w Everest Finanse od 2009 r. Wniósł do Spółki doświadczenie związane z organizacją procesów biznesowych i systemami efektywnego zarządzania zespołami pracowników. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu, zdobyte w spółkach o ogólnokrajowym zasięgu. Z sukcesem wdrożył system zarządzania przez cele i mechanizmy bodźcujące efektywność działania, współtworzył koncepcję rozwoju systemu informatycznego i strategię rozwoju firmy. Pod jego kierownictwem Spółka systematycznie zwiększa swój udział w rynku pożyczek pozabankowych – z 2% w 2009 do prawie 10% obecnie oraz dokonała, pierwszego na polskim rynku, przejęcia innej firmy pożyczkowej. Właśnie na jego ręce trafiła nominacja do tytułu Lidera Polskiego Biznesu, którą Business Center Club przyznał Everest Finanse S.A. Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu – kierunku Teoria i Publicystyka Ekonomii.

  • Adam Dąbrowski

    – Prezes Zarządu polskiego oddziału najszybciej rozwijającej się w Europie firmy z sektora Fintech – Creamfinance. Adam od maja 2016 roku pełni także obowiązki Chief Commercial Officer oraz zasiada w Komitecie Wykonawczym Grupy Creamfinance, gdzie jest odpowiedzialny za rozwój grupy na nowych rynkach, marketing oraz HR. Studiował na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W lutym 2012 roku objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Creamfinance Poland, wprowadzając ją na polski rynek. Przez ten okres zbudował i ugruntował pozycje spółki na polskim rynku, czyniąc z niej jedną z wiodących marek w sektorze pożyczek online. Strategiczne planowanie, analityczność, wytrwałość oraz upór to cechy określające Adama jako osobę odpowiedzialną za rozwój strategii biznesowej i jej realizacje w Creamfinance.

[infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

Kategoria „szpilką pisana” – Kobieta roku

    • Monika Mojzesowicz (Dyrektor Departamentu Kredytów Firmowych Expander)

       obecna w branży finansowej od 2003 roku. Swoim doświadczeniem udowadnia codziennie, że rynek pośrednictwa finansowego w Polsce jest dziś w punkcie dużych zmian i wielkich możliwości, a ona sama skutecznie sprawia swoim działaniem jego rozwój w nowych kierunkach, wcześniej niedostrzeganych przez konkurencję. Bardzo aktywna w sferze dzielenia się swoim doświadczeniem poprzez liczne publikacje rynkowe.

    • Aneta Borycka (Prezes Zarządu Takto Finance)

      – posiada doświadczenie poparte sukcesami w zarządzaniu projektami w sektorze bankowo-finansowym, posiada szeroką wiedzę z zakresu rynku consumer finance. Sukcesywnie wdrażała startup pożyczkowy TAKTO Finanse na rynku polskim. Swoje wieloletnie doświadczenie zdobywała w Lukas Banku/Credit Agricole, pełniąc m.in. funkcję Dyrektora Zarządzającego Pionem Marketingu odpowiedzialnego za zarządzanie produktami i rozwój nowych produktów i usług, zarządzanie marką i komunikacją banku oraz zarządzanie strategiami klienckimi. Ukończyła Zarządzanie i Marketing na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz Executive MBA na Aalto University School of Economics. Dołączyła do ULTIMO S.A. w marcu 2012 roku. Od 1 listopada 2016 r. jest również członkiem Zarządu ULTIMO.S.A.

    • Joanna Izdebska (Global Sales & Marketing Director)

      – Jest ekspertem z szerokim doświadczeniem na rynku finansowym zarówno w usługach bankowych jak i sektorze fintech. Od ponad 16 lat sprawuje funkcje dyrektorskie w międzynarodowych firmach, działających w naszym kraju. Jest specjalistką w zakresie sprzedaży, marketingu, E-commerce, CRM i zarządzania produktem. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Deutsche Bank PBC S.A., UPC, Vivus Finance oraz Vanquis Bank. Od 2015 roku zarządza IPF Polska. Jest absolwentką wydziału Mikroekonomii niemieckiej Politechniki w Osnabrück oraz Wyższej Szkoły Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie, na wydziałach: Bankowość, Ubezpieczenia na życie.

    • Marta Białek (Kierownik Działu Marketingu Everest Finanse)

      – ekspert w dziedzinie marketingu usług. Karierę rozpoczynała u największego polskiego operatora usług telekomunikacyjnych i tam, przez kilka lat, zdobywałam doświadczenie. Następnie związała się z bardzo trudnym rynkiem usług sprzątania i ochrony oraz usług z zakresu HR, zmagając się przez kolejne lata z sektorem B2C. Przygoda z rynkiem pożyczek pozabankowych i powrót do pracy z Klientem indywidualnym, trwa już prawie 7 lat. W listopadzie 2010 roku rozpoczęła pracę w Everest Finanse jako Kierownik Działu Marketingu. Pierwszym wielkim wyzwaniem był rebranding marki Bocian Pożyczki oraz optymalizacja pracy infolinii. Ogromnym sukcesem, również przez otoczenie biznesowe, okrzyknięta została  pierwsza kampania telewizyjna Bocian Pożyczki, którą współtworzyła. Dziś w Everest Finanse zarządzam marketingiem, contact center, procesem reklamacji oraz komunikacją wewnętrzną, czyli wszystkimi obszarami związanymi z Customer Experience. Najważniejszym moim codziennym zadaniem jest dostosowanie nowinek technologicznych i rozwiązań kreatywnych do oczekiwań naszych konserwatywnych Klientów. W życiu prywatnym kieruję się dewizą Briana Tracy „Jeśli to, co robisz nie zbliża cię do twoich celów, oznacza to, że cię od nich oddala”. W pracy wierzę słowom Colina Shaw „Masz takich klientów na jakich zasłużysz”.

    • Patrycja Gołębicka (Dyrektor sprzedaży Aasa Polska)

      – Od kilku lat skutecznie zarządza sprzedażą w Aasa Polska, czym przyczyniła się do znacznego wzrostu sprzedaży produktów tej firmy wśród partnerów tworzących zewnętrzny kanał sprzedaży.

[infobox]Zwycięzca zostanie wyłoniony przez członków Kapituły Konkursowej.[/infobox]

Loan Magazine Awards 2017 ma na celu uhonorowanie i wybranie najlepszych z pośród najlepszych osób oraz instytucji działających na rynku pożyczek pozabankowych. Dziś to już najbardziej prestiżowy konkurs branżowy na bardzo dynamicznie rozwijającym się rynku consumer finance w Polsce.

Uroczysta Gala odbędzie się 8 lutego 2018 roku we Wrocławiu w Hotelu Ibis Styles. Równo o godzinie 16:00 para prowadząca powita gości i przystąpi do ceremonii wręczania statuetek najlepszym.

Partnerzy merytoryczni


Partner wspierający

Oficjalni partnerzy

Partnerzy wspomagający

 

 

 

Partnerzy medialni

inwestycjepromeritumplbankingmagazinesferafinansowpozyczkaportal-kolko-1
blizej-biznesunowyoutsourcingfintekloando

Podobne wpisy

Zamieść komentarz