Popularny na polskim rynku pożyczkodawca Vivus rozpoczął niedawno nową kampanię marketingową. Jej ambasadorem został Mr Hi’s – fikcyjna gwiazda muzyki disco polo. To nie pierwszy raz, kiedy marka pożyczkowa swoją ofertę kieruje właśnie do fanów tego gatunku muzycznego. Czy trend ten będzie nadal rozwijany w przyszłości?
Nowa reklama Vivus
Marka Vivus w ramach najnowszej kampanii zrealizowała teledysk „Kasę bierz”. Nagrany został przez fikcyjną gwiazdę muzyki disco polo, Mr Hi’s-a. Postać zielona jak banknot jednodolarowy zachęca w piosence do zaciągania pożyczki na spełnianie swoich marzeń („Gdy od życia więcej chcesz, przez Internet kasę bierz”). Teledysk pojawił się na YouTube pod koniec grudnia ubiegłego roku jako pierwszy utwór fikcyjnego muzyka, który na profilu na Facebooku zgromadził już ponad 8000 osób. Mr Hi’s publikuje tam m.in zdjęcia z towarzyszącymi mu w teledysku tancerkami.
Branża pożyczkowa stawia na disco polo
Najnowsza reklama Vivus, zrealizowana w rytmie muzyki disco polo, to nie pierwszy przypadek, w którym branża pożyczkowa bezpośrednio zwraca się do fanów tego gatunku. Już kilka lat temu takie działanie podjął Ofin – marka, która udziela krótkoterminowych zobowiązań finansowych w kwocie od 100 do 2000 zł. Pożyczkodawca wypuścił wówczas singiel „Ofin pożyczka – ekspresowa, łatwa, szybka”, który w przyjemny i przejrzysty sposób przybliża konsumentom zalety podjęcia pożyczki w Ofin.
Disco polo to muzyka, która zrzesza ogromną liczbę fanów. Fakt ten dostrzegła spółka SOLVEN Finance, właściciel marki Polożyczka. Jej oferta skierowana jest szczególnie do wielbicieli gatunku, o czym świadczy m.in. barwna strona internetowa. Polożyczka udziela pożyczek w kwocie od 300 do 5000 zł na maksymalny okres 30 dni. Podjęcie takiego zobowiązania to doskonały sposób pozyskania dodatkowej gotówki na swoje potrzeby – ze środków pozyskanych na polozyczka.pl można sfinansować na przykład wyjazd na koncert swojego ulubionego artysty!