Tide Software Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych 2018

dodał Rafał Tomkowicz
0 komentarze

14 lutego 2019 r. podczas IV edycji uroczystej Gali kryształowe statuetki zostały wręczone zwycięzcom prestiżowego plebiscytu Loan Magazine Awards 2018. W tym roku przyznane zostały także Nagrody Specjalne. Jedna z nich uhonorowała najlepszego dostawcę usług telekomunikacyjnych w ubiegłym roku. Kto zdobył ten tytuł?

Tide Software Dostawcą Usług Telekomunikacyjnych 2018

W tym miejscu chcielibyśmy wręczyć nagrodę specjalną. Za kompleksowe dostarczenie usługi komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwem a otoczeniem biznesowym oraz konsumentem. Jednocześnie za budowanie świadomości i roli edukacyjnej swoich klientów, jaką firma prowadzi podczas swojej codziennej działalności. – tak Rafał Tomkowicz, Redaktor Naczelny Loan Magazine, zapowiedział przyznanie nagrody specjalnej dla marki Tide Software. Kryształową statuetkę dla najlepszego ubiegłorocznego Dostawcy Usług Telekomunikacyjnych odebrała Joanna Michalska-Reich, przedstawicielka firmy TideSoftware.

Tide Software

Tide Software jest w 100% polską firmą, działa na rynku od 10 lat i dostarcza:

· platformę online, która wspiera komunikację z klientami różnymi kanałami, obecnie to najbardziej kompleksowe narzędzie do komunikacji dostępne w Polsce

· aplikację desktopową dla agentów contact center, która współpracuję z platformą i zapewnia wysoki poziom dodzwanialności dzięki innowatorskiemu dialerowi

· zaawansowaną rotację numeracją do prezentowania się różnorodnymi numerami GSM i stacjonarnymi, co daje wzrost dodzwanialności o minimum 20%

· SIP Trunk do obsługi hurtowego ruchu głosowego

Dlaczego Tide Software jest dostawcą najbardziej kompleksowych usług wspierających komunikację?

Dostępne kanały i formy komunikacji przez platformę Tide Software to:

· SMS

· MMS

· Email

· Głos (wiadomości, infolinia, kontakt telefoniczny przez aplikację CC)

· Chaty video lub SMS

· Faks

· Strona internetowa (predefiniowane formularze do zbierania danych osobowych, obsługa żądania „zadzwoń do mnie”, udostępnienie videochatu, kreator landing page)

· Ankiety online, SMS, VMS i prowadzone przez konsultanta

Kompleksowość = Omnichannel – wszystkie wymienione kanały dostarczane są przez 1 narzędzie – platformę stworzoną przez Tide Software. W praktyce z 1 miejsca możliwe jest tworzenie kampanii hybrydowych, np. wysyłka do wszystkich wiadomości email, następnie VMS do tych, którzy emaili nie odczytali, następnie SMS tylko do tych, do których nie udało się dotrzeć i na koniec obdzwonienie pozostałych. Swobodne przełączanie klienta z jednego kanału na drugi. Wgląd w pełną historię klienta, niezależnie od tego jakim kanałem prowadzona jest w danym momencie komunikacja.

Komunikacja obustronna – obsługa ruchu przychodzącego i wychodzącego wszystkimi kanałami.

Obsługa zagranicy – narzędzie dostępne jest w wielu wersjach językowych. Obsługuje ruch głosowy i SMS do wszystkich krajów oraz prezentację numeracją zagraniczną.

Ważne cechy pozostałe:

· Bardzo wysoki poziom bezpieczeństwa i niezawodności – renomowane, niezależne 2 data center, podłączenie bezpośrednio do wszystkich polskich operatorów GSM alternatywnymi łączami, szyfrowanie baz, dysków i łączy

· Usprawnienie zarządzania danymi osobowymi – zbieranie i zarządzanie danymi osobowymi w platformie, obsługa zgód RODO, praw osób fizycznych zgodnie z RODO i retencji danych osobowych, Data Quality Management – poprawa jakości big data, pozwala agregować dane o klientach zgodnie z RODO, KNF, UOKiK i UKE.

Kto korzysta?

Usługi dedykowane są dla szerokiej grupy klientów biznesowych, z czego kluczową grupą użytkowników są banki (z naszych rozwiązań korzysta 3 z największych polskich banków), firmy windykacyjne ( 6 z 10 największych firm w Polsce) i firmy pożyczkowe.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz