Popularna marka pożyczkowa TaniKredyt.pl przeszła ostatnio wiele zmian. Konsumenci nie mają jednak powodu do obaw – elastyczna oferta szybkiej i wygodnej pożyczki pozostała w niezmienionej formie. Gruntownym zmianom poddana została natomiast strona internetowa marki, która otrzymała kilka istotnych usprawnień.
TaniKredyt.pl to marka, która oferuje pożyczki pozabankowe w kwotach od 200 do 7000 zł na okres od 5 do 30 dni. Dużym atutem jej oferty jest darmowa pierwsza pożyczka do 3000 zł. Takie zobowiązanie w zupełności wystarczy do pokrycia większości nieprzewidzianych wydatków. Pożyczki tej marki przeznaczone są dla obywateli Rzeczpospolitej Polskiej w wieku od 20 do 75 lat, którzy nie posiadają negatywnych wpisów w rejestrach dłużników.
Rebranding marki
Choć oferta produktowa marki pozostała bez zmian, z perspektywy klienta proces ubiegania się o pożyczkę jest obecnie znacznie wygodniejszy. Wszystko to dzięki rebrandingowi strony internetowej, która stała się dużo bardziej przejrzysta i intuicyjna. Nowa odsłona witryny TaniKredyt.pl wyposażona została w wiele udogodnień, dzięki którym klienci marki mogą podejmować pożyczki jeszcze szybciej i wygodniej. Wśród nich znajduje się m.in. czat z konsultantem, który w czasie rzeczywistym odpowiada na wszelkie pytania konsumentów dotyczące oferty.
Dotychczas strona internetowa marki TaniKredyt.pl prezentowała się w ten sposób:
Obecnie strona TaniKredyt.pl wygląda tak:
Witryna została wyposażona m.in. w usługę geolokalizacji, dzięki której każdy konsument otrzymuje ofertę skrojoną wprost do swoich potrzeb. Strona internetowa pożyczkodawcy wyświetla spersonalizowane treści, m.in. przepiękne fotografie miejsca zamieszkania klienta, a także widget pogodowy, wskazujący mu aktualną prognozę. Dzięki wdrożeniu usług lokalnych, marka chce stać się jeszcze bliższa swoim klientom.
Bardzo ciekawe posunięcia marketingowe, które w naszej ocenie powinny przynieść wymierne skutki sprzedażowe, w postaci oczywiście zadowolonych klientów tej firmy pożyczkowej.