10 czerwca 2019 roku w meczu eliminacyjnym do Euro 2020 Polska wygrała z Izraelem 4:0.
Możliwość uczestnictwa w tym wydarzeniu była zwieńczeniem 2 miesięcznego konkursu organizowanego przez jedną z największych sieci afiliacyjnych – firmę Affiliate Partners oraz Rapidę – instytucję pożyczkową z ofertą produktu wieloratalnego dla Klientów indywidualnych.
Na Stadionie Narodowym w Warszawie mecz oglądał komplet publiczności, a wśród 53 500 zagorzałych kibiców Reprezentacji 10 Laureatów konkursu – Wydawców, którzy w okresie trwania konkursu osiągnęli najlepsze wyniki sprzedaży.
Affiliate Partners & Rapida – konkursy dla Wydawców
„Oprócz najwyższego standardu rozwiązań biznesowych oraz największych na rynku produktów finansowych chcemy dostarczać naszym Partnerom Biznesowym coś bardziej osobistego, emocjonalnego. Możliwość obejrzenia meczu Reprezentacji Polski w strefie Gold, na jednym z najnowocześniejszych stadionów świata jest niezapomnianym przeżyciem, do którego często wracamy podczas codziennych spotkań biznesowych.
Właśnie dla przeżycia takich chwil, wspólnie z Rapidą podjęliśmy decyzję o kolejnym konkursie” – mówi Ewelina Sobień, CEO firmy Affiliate Partners.
„Oczywiście organizacja tego typu konkursu ma również dodatkowe korzyści biznesowe. Większa liczba aplikacji pożyczkowych i stojąca za tym sprzedaż generuje korzyści dla każdej ze stron” – dodaje Ewelina Sobień.
„Affiliate Partners to dla naszej firmy największy i najrzetelniejszy dostawca wniosków w kanale internetowym. Kolejna inicjatywa tego typu świetnie wpisuje się w rozwój dalszej współpracy” – podkreślił Piotr Dąbrowski, CCO Rapidy.
Polska : Macedonia – jak wziąć udział w konkursie?
„Wzięcie udziału w konkursie jest bardzo proste. Wystarczy podpisać z nami umowę biznesową w trakcie trwania konkursu (od 01.08.2019 do 30.09.2019) i spełnić przynajmniej jeden z dwóch kryteriów: sprzedać min. 7 umów Rapidy lub min. 100 000 zł łącznej kwoty uruchomień. Laureatem konkursu zostaje 10 Wydawców z najlepszym wynikiem. – tłumaczy Marcin Grabiec, współzałożyciel Affiliate Partners.
Konkursy jako standard rynkowy w sieciach afiliacyjnych?
Affiliate Partners organizując we współpracy z dostawcami produktów finansowych cykliczne konkursy sprzedażowe czym samym zapoczątkowało nowy trend w sprzedaży internetowej. Coś co od samego początku było zarezerwowane dla Agentów przy sprzedaży naziemnej staje się długo oczekiwanym standardem dla najlepszych Wydawców on-line w kraju.
Rejs po Morzu Śródziemnym wspólnie z Aasą, mecz Polska : Izrael oraz Polska : Macedonia organizowany wspólnie z Rapidą. Ostatnie miesiące to moc atrakcji dla wszystkich Partnerów Affiliate Partners.
W rozmowie z nami CEO Spółki powiedziała: „Chcemy organizować tego typu wydarzenia wspólnie z największymi firmami pożyczkowymi w sposób przemyślany, ale i systematyczny. W tym momencie nie mogę zdradzać wszystkich szczegółów, ale śmiało stwierdzam, że wszyscy nasi Partnerzy już niedługo mile się zaskoczą tym co dla Nich przygotowujemy.”
Nie pozostaje nam nic innego jak czekać na nowe szczegóły nie zapominając o wciąż trwającym konkursie. Kto z nas nie chciałby obejrzeć jednego z decydujących o awansie na Euro meczu Polaków w strefie VIP na Stadionie Narodowym? Ja bym chciał. ?