Affiliate Partners & Pikassa – atrakcyjny konkurs dla Wydawców

dodał Martyna Sarniak
0 komentarze
zdjęcie kijowa

Affiliate Partners po wrześniowych zapowiedziach oficjalnie ogłosił kolejny konkurs dla swoich Wydawców, który współorganizuje z firmą Mash Poland (właścicielem marki Euroloan), dostawcą pożyczek konsumenckich w formie limitu odnawialnego.

Konkurs przygotowany jest dla Wydawców, którzy osiągną najlepsze wyniki sprzedaży na produkcie Pikassa. Produkt ten powstał we współpracy z Mash Poland, na wyłączność Affiliate Partners.

– Laureaci konkursu będą mieli okazję uczestniczyć w trzydniowym wyjeździe do Czarnobyla i Kijowa – mówi nam Ewelina Sobień, CEO Affiliate Partners.

Chcieliśmy umożliwić naszym najlepszym Wydawcom doświadczyć unikalnych emocji. Wyjazdu, który na pierwszy rzut oka jest nieoczywisty i który każdy przeżywa indywidualnie. Śmiało możemy powiedzieć, że osiągnęliśmy ten cel. W końcu nie każdy z nas ma prywatną możliwość na zorganizowanie takiej wycieczki.

– Będziemy mieli okazję na własne oczy zobaczyć to co dotychczas znaliśmy z kart książek historycznych oraz skonfrontować tę wizję z tym co pokazali nam twórcy kasowego w ostatnich miesiącach serialu produkcji HBO. – dodaje Ewelina Sobień.

– Jesteśmy pełni emocji. Cieszymy się, że realizujemy naszą wizję zaadoptowania praktyk rynkowych, które dotychczas zarezerwowane były dla sprzedaży w kanale dystrybucji naziemnej. Organizujemy z naszymi najlepszymi Partnerami Biznesowymi atrakcyjne konkursy, a wycieczka do Czarnobyla i Kijowa jest kolejnym efektem tych działań – mówi Marcin Grabiec, Inwestor Affiliate Partners.

Nowy brand pożyczkowy

– Aktualne wyniki sprzedaży pokazują, że podjęte decyzje biznesowe były słuszne. Wspólnie z firmą Mash Poland podjęliśmy próbę stworzenia nowego brandu pożyczkowego znanego naszym Wydawcom pod nazwą Pikassa. Takie działanie pozwala nam dotrzeć do jeszcze szerszego grona Klientów oraz sukcesywnie rozszerzać ofertę produktów finansowych, które tworzone są na wyłączność dla Affiliate Partners. W przypadku Pikassy jesteśmy na początku tej drogi, ale pierwsze miesiące pokazują, że to był słuszny kierunek – dodaje Marcin Grabiec.

– Jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy, zwłaszcza w obszarze on-line’u, którego rola w sprzedaży systematycznie rośnie. Nasza współpraca z Affiliate Partners jest właśnie rezultatem takiego podejścia i przynosi bardzo dobre wyniki – mówi Adam Kuśnierkiewicz, Prezes Zarządu Mash Poland Sp. z o.o.

– Zachęcamy wszystkich do wzięcia udziału w aktualnym konkursie na sprzedaż produktu Pikassy, który trwa do 20 grudnia. Obiecaliśmy zaskoczyć branżę w ostatnim kwartale 2019 roku i to uczyniliśmy. Nasze plany na 2020 są również bardzo ambitne, a i końcówka tego roku przyniesie nowe możliwości sprzedaży dla naszych Wydawców. O tym wkrótce – kończy Ewelina Sobień.

Affiliate Partnes nie zwalnia tempa. Nie ma w ostatnim czasie miesiąca, w którym nie mówilibyśmy o Ich pozytywnych zaskoczeniach. Aktualnie jedna z kluczowych sieci afiliacyjnych pokazuje, że ma na siebie pomysł i go realizuje. Trzymamy kciuki za Ich kolejne inicjatywy, o których będziemy informować na łamach portalu.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz