Pierwsi klienci mogą już korzystać z odświeżonej aplikacji mobilnej Banku Millennium. Zmienia się sposób poruszania po aplikacji oraz strony poszczególnych produktów.
Od połowy czerwca 2024 roku pierwsi klienci Banku Millennium otrzymają aplikację mobilną w nowej odsłonie. Jest jeszcze prostsza w obsłudze i dostępna zarówno na urządzeniach mobilnych z systemem Android, jak i iOS.
– Zgodnie z oczekiwaniami naszych klientów postawiliśmy na ewolucję zamiast rewolucji. Zmieniamy elementy aplikacji w zgodzie z najnowszymi rynkowymi trendami i standardami. Nawet jeśli produkty, które oferujemy bywają nieco bardziej złożone, to sama aplikacja bankowa powinna być równie prosta i intuicyjna jak szereg innych, z których korzystamy na co dzień. Cieszy nas, że ten cel udaje się konsekwentnie realizować, a nasze pomysły spotykają się z uznaniem i pozytywnym odbiorem. Przeprowadziliśmy wiele badań z użytkownikami, żeby mieć pewność, że zmiany, które proponujemy są zgodne z ich potrzebami i wznoszą aplikację na jeszcze wyższy poziom – mówi Halina Karpińska, dyrektorka Departamentu Bankowości Elektronicznej Banku Millennium.
W odświeżonej aplikacji mobilnej udoskonaliliśmy sposób obsługi. Elementy nawigacji przeniesiono z panelu bocznego do ikon na dole. Odtąd wszystkie najważniejsze sekcje znajdą się w zasięgu kciuka użytkownika. Uporządkowana została również zawartość poszczególnych sekcji i podzielona na Płatności, Produkty, Ofertę i Więcej (w której znajdą się produkty dodatkowe oferowane przez Bank Millennium). Bank zdecydował się również odświeżyć wszystkie strony produktowe np. kont, kart, lokat itd. Wiele z nich zyska nowe przydatne funkcje (np. podglądu wszystkich danych karty po dodatkowej autoryzacji). W lewym górnym rogu znalazło się miejsce dla sekcji profilowej. Można w niej np. edytować swoje dane, przejrzeć dokumenty i umowy, szybko skontaktować się z konsultantem czy przełączyć na profil firmowy (jeśli klient takim dysponuje).
– Z punktu widzenia technologii ważne jest to, czego nie widać, czyli zupełnie odświeżona platforma mobilna. Zastosowaliśmy nowoczesne technologie do tworzenia interfejsów aplikacji oraz sprawdzoną architekturę usług opartą o mikroserwisy, które dają nam nowe możliwości rozwojowe. Dzięki temu nowa wersja naszej aplikacji mobilnej jest atrakcyjna dla klientów i stanowi solidny fundament dla przyszłych innowacji – podkreśla Piotr Skopiński, dyrektor Departamentu Rozwoju Aplikacji Banku Millennium.
W pierwszej kolejności z odświeżonej aplikacji skorzystają nowi klienci, którzy dopiero zawierają relację z Bankiem Millennium. Dotychczasowym użytkownikom rozwiązania będą udostępniane stopniowo. Ważne, aby dysponowali najbardziej aktualną wersją aplikacji dostępną w sklepach App Store,Google Play oraz App Gallery. Po udostępnieniu nowej odsłony aplikacji klient otrzyma kontekstowe informacje, które pozwolą mu zapoznać się ze zmianami. Proces udostępniania aplikacji klientom zakończy się w sierpniu.