PayPo to fintech działający na rynku odroczonych płatności w Polsce, który od lat rozbudowuje swoją ofertę. Obecnie marka wprowadziła raty 0%.

W ofercie PayPo pojawił się właśnie nowy produkt – raty 0%. Płatności w ratach za zero już od początku listopada są dostępne w sklepie pierwszego partnera marki.

W służbie klientów

PayPo konsekwentnie rozwija swoją ofertę tak, by jak najlepiej odpowiadała na potrzeby klientów. W ramach tych działań marka zrezygnowała niedawno z pobierania karnych odsetek za opóźnienia w płatnościach.

Z usług odroczonych płatności PayPo korzysta już ponad 300 tys. konsumentów miesięcznie. Tylko w tym roku dokonali oni już przeszło 2 mln transakcji. Rozwiązanie PayPo dostępne jest już w ponad tysiącu e-sklepów, natomiast niebawem marka rozpocznie współpracę z kolejnymi dużymi podmiotami.

Nowe wyzwania dla rynku

Według specjalistów wartość rynku e-commerce przekroczy w tym roku barierę 70 mld zł. Eksperci zakładają, że w kolejnych latach sektor zakupów w sieci nadal będzie rozwijał się w szybkim tempie. Wzrost znaczenia e-handlu przełoży się na poprawę kondycji firm, które działają w otoczeniu sklepów internetowych. Chodzi tu m.in. o podmioty, które oferują płatności internetowe i narzędzia umożliwiające kredytowanie zakupów w sieci.

Wzrost zainteresowania zakupami w sieci przyczynia się również do dalszego rozwoju lidera rynku odroczonych płatności, czyli marki PayPo. Dbając o potrzeby swoich klientów, fintech rozszerzył właśnie swoją ofertę o raty 0%. Płatności ratalne za zero dostępne są dla wszystkich sklepów. Jako pierwszy z nich to rozwiązanie postanowił wdrożyć sklepbiegacza.pl.

W trudnych czasach pandemii Sklep Biegacza postanowił zadbać o ofertę przyjazną dla klientów. W sklepie wdrożono optymalny model biznesowy, który odpowiada na oczekiwania konsumentów. Teraz dzięki PayPo zakupy w tym sklepie można rozłożyć na raty za zero.

Pandemia dość brutalnie pokazała, że formuła prowadzenia handlu tylko lub głównie w trybie stacjonarnym już się wyczerpała. Do niedawna kanał tradycyjny był głównym źródłem sprzedaży, a online jego uzupełnieniem. Dziś role trochę się odwróciły. Z tej sytuacji płyną też nowe wyzwania i nauki – już nie wystarczy mieć sklep internetowy, trzeba go nieustannie udoskonalać i dynamicznie reagować na potrzeby klientów. Tę zmiany widzimy też w użytkowaniu form płatności internetowych, w tym w przypadku odroczonych płatności. Rozwiązanie płatnicze w wersji zaspokającej podstawowe oczekiwania konsumentów to już za mało

– skomentowała Magdalena Jędras, New Business Manager w PayPo.

PayPo nie zwalnia tempa

Obecnie PayPo planuje podjąć szeroką współpracę z innymi sklepami w celu popularyzacji swojego nowego produktu. Marka otwarta jest na różne formy współpracy. Niektóre firmy chcą oferować zakupy online za raty 0% przez cały rok, natomiast inne tylko sezonowo. To właśnie dla tej drugiej grupy fintech udostępni raty za zero na czas weekendu Black Friday-Cyber Monday. Na rozwiązanie tego typu zdecydowała się m.in. Sephora.

Sprzedaż coraz bardziej ewoluuje w stronę modelu omnichannelowego. W ślad za tym podążają zmiany w sposobach płatności, jako nieodzownego elementu ekosystemu handlowego. Widzimy, jak znacząco zmieniły się strategie wielu handlowych firm w ostatnich miesiącach i jak wyraźnie wzrosło ich zapotrzebowanie na szeroką paletę nowoczesnych, ale też bezpiecznych form płatności za zakupy. Chcemy im towarzyszyć w tej transformacji i być dla nich partnerem, który oferując swoje rozwiązanie płatnicze zwiększy komfort i zadowolenie klientów

– dodała Magdalena Jędras.
0
Udostępnień
Google+

Brak komentarzy

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *