Po 10 latach na rynku, CreamFinance zmienia się w Avafin.

dodał Tomek
0 komentarze

Kolejny kamień milowy w rozwoju wiodącego międzynarodowego gracza z branży pożyczkowej. CreamFinance, wiodący międzynarodowy gracz z branży finansowej specjalizujący się w pożyczkach krótkoterminowych, to teraz AvaFin. Firma właśnie obchodziła swoje 10-lecie. Rebranding to kolejny krok w dynamicznym rozwoju jednego z liderów branży pożyczkowej. Celem jest ujednolicenie międzynarodowych marek sprzedażowych CreamFinance oraz otwarcie nowego rozdziału w historii firmy, działającej już na pięciu rynkach na całym świecie: w Polsce, Meksyku, Hiszpanii, Czechach i na Łotwie.

AvaFin to międzynarodowa grupa, założona w 2012 roku, jeden z liderów w branży pożyczek konsumenckich. Misją firmy jest hasło „We make money available” (tłum. „Czynimy pieniądze dostępnymi”), czyli zapewnienie klientom z całego świata szybkiego i wygodnego dostępu do pieniędzy. Dzięki automatyzacji procesów 90% klientów, których wnioski są zatwierdzane, otrzymuje środki w ciągu kolejnych minut.

3,8 mln zarejestrowanych użytkowników na całym świecie i ponad 1 mld euro udzielonych pożyczek

Globalnie AvaFin ma już 3,8 miliona zweryfikowanych konsumentów. Firma udzieliła pożyczek w wysokości ponad 1 mld euro. Od start-upu zatrudniającego 15 osób, w ciągu dziesięciu lat rozrosła się do ponad 350 pracowników kilkunastu narodowości. Działa na pięciu rynkach międzynarodowych: w Polsce, Meksyku, Hiszpanii, Czechach i na Łotwie oraz posiada IT Hub w Austrii.

„Odnotowujemy ciągły, konsekwentny wzrost, ze stałą poprawą wyników każdego miesiąca i każdego roku. W pandemii COVID nie zatrzymaliśmy się. Wręcz przeciwnie, AvaFin umocniła swoją pozycję na obecnych rynkach. Konsekwentnie rozwijamy Spółkę, jej produkty i skalę działania, dążąc do otwarcia nowych atrakcyjnych rynków w najbliższych latach” – deklaruje Patrick Koeck, CEO AvaFin.

Nowy rozdział. Jedna silna marka na wszystkich rynkach

Rebranding to nowy rozdział w historii firmy. Jego celem jest ujednolicenie jej międzynarodowej działalności pod jedną marką, a nie wieloma różnymi markami działającymi wcześniej w takiej formule na pięciu rynkach. Ale to nie wszystko. AvaFin planuje również z tej okazji jeszcze wyższą jakość usług dla swoich klientów. Usprawnienie dotychczasowych procesów obsługi klienta, jeszcze łatwiejsze procesy aplikacyjne oraz zmiany w kontekście user experience to tylko niektóre z obszarów, które firma chce wynieść na jeszcze wyższy poziom niż dotychczas.

„Nie wyobrażam sobie lepszego momentu, aby dać sygnał do przejścia do jednej spójnej marki i bazy technologicznej, o której marzymy i celujemy jeszcze wyżej niż dotychczas. Mocno wierzę, że możemy wykorzystać nasz ciągły trend wzrostowy, notując dobry początek tej nowej ery” – podsumowuje Patrick Koeck.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz