Fines Operator Bankowy w 2016 r. zainicjował nową formułę spotkań ze swoimi Partnerami Franczyzowymi – Śniadania Biznesowe. Podczas tych spotkań, w czterech miastach: Sopocie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach, przeprowadzone zostały szkolenia m. in. z procesu rekrutacji do placówek franczyzowych Fines.
Do projektu Śniadania Biznesowe została zaproszona Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego z Gdańska. Zadaniem tej Agencji było również poszukiwanie na rynku właściwych kandydatów na Doradców i Kierowników oraz wsparcie w przygotowaniach i podczas rozmów kwalifikacyjnych.
Biznes Meeting – to kontynuacja ubiegłorocznych spotkań dla Partnerów Franczyzowych Fines Operator Bankowy. W tym roku spotkania odbędą się w Warszawie, Katowicach, Poznaniu i Ciechocinku. W planach są również kolejne lokalizacje.
– Celem tych spotkań jest m. in.: prezentacja aktualnej sytuacji w firmie i na rynku, analiza trendów i zmian prawnych, a także możliwość wspólnych dyskusji z przedstawicielami Fines. Ale to nie wszystko. Przygotowaliśmy również profesjonalne warsztaty: „Szef czy Lider?”. Jak ważną rolę w zarządzaniu pracownikami odgrywa motywacja wie każdy. O tym, jak robić to skutecznie uczymy się i ćwiczymy właśnie na tych spotkaniach. Chcemy być coraz Bliżej naszych Partnerów i wspierać ich we wszystkich działaniach, związanych z prowadzeniem Placówki Fines Operator Bankowy – wyjaśnia Przemysław Nazar, Dyrektor ds. Rozwoju Rynku, Fines S.A. (na zdjęciu).
Fines SA, jako organizator niezależnej sieci sprzedaży kredytów i pożyczek, od początku działalności stawia na całościowy rozwój swoich partnerów biznesowych, zarówno w sferze zawodowej, jak i osobistej. Firma co roku organizuje różne projekty. Dzięki nim konsekwentnie realizuje cel – zbudowanie solidnej sieci biur kredytowych w małych i średnich miejscowościach w całej Polsce, świadczących profesjonalne i rzetelne usługi finansowe.