Już tysiąc sklepów z bramką Comfino. Będą kolejne dzięki współpracy z RedCart

dodał Tomek
0 komentarze
  • Stworzona przez fintech Comperia bramka płatnicza Comfino rozpoczyna współpracę z RedCart.
  • W jej efekcie klienci sklepów internetowych stworzonych za pomocą RedCart będą mogli korzystać z rat (w tym 0%), płatności odroczonych i BLIKA.
  • Już ponad tysiąc polskich sklepów korzysta z rozwiązania Comfino. Teraz może być ich jeszcze więcej.

RedCart to polskie oprogramowanie do prowadzenia sklepu internetowego specjalizujące się w tzw. dropshippingu oraz sprzedaży poprzez platformy takie jak Allegro, Ceneo, Empik czy Carrefour. Jego twórcy chwalą się dostępem ponad 1,5 tys. funkcji, łatwych do wprowadzenia nawet wśród początkujących właścicieli e-sklepów, bez programisty. Teraz do tych funkcji dołącza nowa metoda płatności: Comfino.

– Nasze oprogramowanie nie tylko jest łatwo dostępne, ale również automatyzuje wiele procesów, ułatwiając prowadzenie sklepu internetowego. Dodatkowo, nasza platforma oferuje rozbudowaną gamę usług komplementarnych, w tym także rozwiązanie Comfino, z których użytkownicy mogą korzystać bez dodatkowych opłat – w przeciwieństwie do innych platform, gdzie za podobne usługi mogą być naliczane opłaty – mówi przedstawiciel RedCart.

Comfino łączy dostawców finansowania (banki i fintechy) z przedsiębiorstwami handlowymi i usługowymi. Dzięki ogłoszonej właśnie współpracy polskich firm, klienci sklepów stworzonych za pomocą RedCart mogą wybrać najbardziej wygodną dla siebie formę finansowania zakupów, między innymi raty 0%, kup teraz – zapłać później (BNPL), płatności BLIK, a także (w przypadku klientów B2B) pożyczki dla firm czy faktoring odwrotny.

– RedCart to sprawdzony partner, który podczas 15 lat działalności pomógł powstać ponad 60 tysiącom sklepów. Cieszymy się, że zyskujemy do nich dostęp, dzięki czemu płatności Comfino mają teraz na wyciągnięcie myszki. Razem spełnimy marzenia zakupowe milionów Polaków – mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA odpowiedzialny za wdrożenie Comfino.

Już tysiąc e-sklepów ma Comfino

Twórcy Comfino w ostatnim raporcie giełdowym podzielili się szczegółami związanymi z wdrażaniem tego rozwiązania. Według raportu już tysiąc polskich e-sklepów korzysta z tej bramki płatności. Jednocześnie do grona podmiotów dostarczających finansowanie zakupów dołączyły takie banki i fintechy jak Bank Pekao S.A., PragmaGo S.A. czy Paywerk.Ten segment działalności Grupy Comperia przyniósł jej w 2023 r. blisko 1 mln zł przychodu. W dalszy rozwój technologiczny, skalowanie biznesu i budowę sieci akceptacji platformy Comperia.pl SA zainwestowała już ponad 3 mln zł.

Jak działa Comfino?

Z perspektywy sklepów internetowych Comfino działa jak wtyczka. Po jej zaimplementowaniu przez e-sklep, kupujący otrzymują dostęp do szeregu opcji zapłaty lub sfinansowania zakupu produktów bądź usług. Dzieje się tak dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego, co pozwala najlepiej dopasować proponowane metody finansowania do konkretnego klienta.

Wtyczkę Comfino można pobrać dla swojego e-sklepu poprzez platformę typu SaaS, taką jak RedCart.pl, lub bezpośrednio za pomocą Comfino.pl. Rozwiązanie od Grupy Comperia wyróżnia dostępność nie tylko w sklepach internetowych, ale też stacjonarnych. Płatności Comfino dostępne są już m.in. w sklepach Briju, trekking24.pl, Kliniki.pl, a także stacjonarnie w kilkudziesięciu salonach DepilConcept oraz Medicover.

Podobne wpisy

Zamieść komentarz