Joanna Izdebska została dyrektorem marketingu Vivus.pl. Wcześniej kierowała departamentami marketingu UPC i Deutsche Bank PBC. Teraz swoje doświadczenie bankowe i telekomunikacyjne połączy u największego polskiego pożyczkodawcy online.
Trzynaście lat pracy w marketingu finansowym i ponad rok prowadzenia marketingu w firmie z branży nowych technologii. To dotychczasowa ścieżka kariery Joanny Izdebskiej. Teraz będzie mogła wykorzystać doświadczenia z tych dwóch obszarów zarządzając departamentem marketingu w Vivus.pl. Zakres jej odpowiedzialności obejmuje brand management, rozwój sprzedaży oraz product development.
Plany marketingowe Vivusa są ambitne, co zapowiadały już jesienne wydatki reklamowe – po podsumowaniu trzeciego kwartału 2013 roku okazało się, że pożyczkodawca wydał najwięcej spośród wszystkich instytucji finansowych. Według Joanny Izdebskiej najważniejsze cele na nadchodzący rok to ścisła integracja z e-commerce, rozwój oferty i utrzymanie najwyższego poziomu obsługi przy dynamicznie powiększającej się bazie klientów.
– Nie chcemy odsłaniać wszystkich kart, ale już mogę zdradzić, że oferta Vivusa powiększy się w każdym zakresie: będą nowe produkty, nowe kanały dystrybucji i nowa technologia – mówi Joanna Izdebska.
– Tę ostatnią zapowiedź większość klientów już odczuła, bo choć deklarujemy że pieniądze dotrą w piętnaście minut, to w 92 proc. klientów otrzymuje przelew w czasie poniżej 4 minut – dodaje.
Joanna Izdebska od września 2012 roku związana była z UPC, dostawcą telewizji cyfrowej, Internetu i telefonii. Jako dyrektor komunikacji marketingowej tworzyła i realizowała strategie rozwoju marki oraz wzrostu jej rozpoznawalności.Wcześniej przez trzynaście lat była związana z Grupą Deutsche Bank. Współpracę z bankiem rozpoczęła jako dyrektor departamentu sprzedaży bezpośredniej. W 2002 roku objęła stanowisko dyrektora departamentu wsparcia sprzedaży. Przejęła wtedy odpowiedzialność w trzech sektorach: tworzenia oferty produktów i usług w segmencie klientów indywidualnych, analizy wyników oraz wsparcia wszystkich kanałów sprzedaży. Od 2004 roku zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Deutsche Bank PBC S.A. Tam tworzyła strategie pozycjonowania firmy i kształtowania jej wizerunku. Nadzorowała wszystkie działania komunikacyjne Banku. Kierowała także działem CRM (Customer Relationship Management) i działaniami w obszarze zarządzania portfelem klientów.
Jest absolwentką Ekonomii na Politechnice w Osnabrueck (Niemcy) ukończyła też Finanse i Bankowość oraz Ubezpieczenia na Życie w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie.
Vivus.pl jest największym polskim pożyczkodawcą online, który obsługuje ponad pół miliona klientów. Spółka oferuje pożyczki na okres do 30 dni, do kwoty 2,5 tys. zł, które są spłacane jednorazowo. Pierwszą pożyczkę do 1200 zł spółka oferuje za darmo.
Vivus.pl sprawdza wiarygodność kredytową klientów w Biurze Informacji Kredytowej, trzech Biurach Informacji Gospodarczej, jak również w systemie „Dokumenty Zastrzeżone”, prowadzonym przez Związek Banków Polskich. Posiada także własny system scoringowy dzięki któremu może ściśle kontrolować ryzyko pożyczkowe.
Vivus.pl należy do grupy 4finance – pożyczkodawcy działającego na 14 rynkach w Europie oraz USA i Kanadzie. Grupa jest europejskim liderem na rynku pożyczek online. W Polsce firma rozpoczęła działalność w lipcu 2012 r.