Nowa kampania reklamowa firmy pożyczkowej Kuki promuje krótkoterminowe zobowiązania finansowe marki – darmową pożyczkę do 3000 złotych oraz pożyczkę w kwocie nawet 10 000 złotych dla stałych klientów. Nowej kampanii towarzyszy konkurs „Co tydzień 15 000 złotych”, w którym łącznie do wygrania jest ponad 100 000 złotych.
Kuki.pl to marka znana ze swojej oferty pożyczek krótkoterminowych w wysokich kwotach. Dla stałych klientów górny limit pożyczki gotówkowej w Kuki wynosi aż 10 000 złotych. Z kolei nowi klienci marki mogą liczyć na chwilówkę w maksymalnej kwocie 3000 złotych. W dodatku jest to zobowiązanie całkowicie darmowe dla osób, które nigdy wcześniej nie korzystały z usług marki. Oznacza to, że po upływie wyznaczonego czasu pożyczkobiorcy oddają dokładnie taką samą kwotę, jaką pożyczyli.
Weź pożyczkę w Kuki i wygraj wakacje
Konkurs, który towarzyszy nowej kampanii reklamowej Kuki, umożliwia klientom marki wygranie łącznie ponad 100 000 złotych. Każdego tygodnia wyłaniany jest bowiem zwycięzca, który otrzymuje od pożyczkodawcy nagrodę w wysokości 15 000 zł. Taka kwota w zupełności wystarczy na sfinansowanie wymarzonych wakacji czy przeprowadzenie domowego remontu.
Konkurs „Co tydzień 15 000 złotych” trwa do 2 września 2018 r. Aby wziąć w nim udział, należy w tym terminie podjąć pożyczkę na dowolnych warunkach. Po jej otrzymaniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie konkursowej i odpowiedzieć na pytanie: „Na co wydałbyś wygraną konkursową w wysokości 15 000 złotych?”. Warto się postarać, bo wygrywają najbardziej kreatywne odpowiedzi!